Hurbanovo námestie 19/45, 972 01 Bojnice
SK
CS

Asertivita na pracovisku

Ciele kurzu

Účastníci získajú vedomosti o asertívnej filozofii, asertívnych právach a asertívnych zručnostiach, dostanú návod ako asertívnejšie komunikovať, získajú možnosť naučiť sa modifikovať svoje správanie smerom k asertívnejšiemu a tým byť sebaistejší v manažérskej práci, budú mať vedomosti ako nepodľahnúť rôznym formám manipulácie a naučia sa prijímať a podávať efektívnu spätnú väzbu. Zistia, ktoré spôsoby správania (pasívne, agresívne, manipulatívne alebo asertívne) preferujú. Zistia, čím posilniť zdravé sebavedomie asertívnym spôsobom. Naučia sa prijímať a podávať efektívnu spätnú väzbu.

Obsahová náplň kurzu

  • Asertívna filozofia, asertívne práva, zručnosti a techniky (schopnosť dávať a prijímať ocenenie i kritiku, povedať nie, schopnosť požiadať o oprávnený nárok i láskavosť, otvorene vyjadriť svoj názor, vyjadrenie spätnej väzby - pozitívnej aj negatívnej)
  • Asertívne práva v roli zamestnanca a manažéra, čo je oprávnený nárok a čo láskavosť
  • Riziká neasertívneho / pasívneho, agresívneho a manipulatívneho / správania pre prax a účinky skrývania pocitov, želaní a potrieb pre nás aj ostatných zúčastnených v tíme
  • Výhody a riziká asertívneho správania, kedy ho použiť, čo môže priniesť v našej kultúre
  • Korektne sebapresadzujúce správanie voči kolegom na rôznych stupňoch riadenia
  • Zvládanie hnevu, agresivity, nátlaku a manipulácie asertívnymi technikami
  • Asertivita v profesionálnych vzťahoch pri odovzdávaní informácií, sebapresadení, vyjadrovaní pozitívnych aj negatívnych pocitov, nadviazaní a udržiavaní rozhovoru
  • Transakčná analýza ako efektívny spôsob komunikácie z role dospelého k dospelému
  • Zvládanie rôznych typov problémových situácií s použitím asertívnych techník podľa požiadaviek a pracovných situácií manažérov na rôznych stupňoch riadenia
  • Modelovanie a precvičenie situácií, nácvik ocenenia, odmietnutia požiadavky, podávania spätnej väzby ako pokusu o zmenu správania podriadeného žiaducim spôsobom

Harmonogram

Program Začiatok Koniec
Registrácia 8:45 9:00
Program 9:00 12:00
Obed 12:00 13:00
Program 13:00 16:00
Ukončenie 16:00 -
Otázka ku školeniu

Otvorené školenia

Dátum školenia Trvanie školenia Miesto konania Cena bez DPH / os. Cena s DPH / os.
17.10.2019 - 18.10.2019 2 dni Hotel Empire****, J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava
290,00 €
/ osoba
348,00 €
/ osoba
Prihlásiť

Firemné školenia

Tento kurz zabezpečujeme aj ako vnútropodnikové školenie. V prípade záujmu o firemné školenie nás informujte pomocou formulára alebo telefonicky +421 908 345 320

Dĺžka trvania

16 hod.

Cena

250,00 € bez DPH / osoba
300,00 € s DPH / osoba

Lektori

Poradíme Vám?

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Cena bez DPH / os. Cena s DPH / os. Otvorený termín
16 hodín 250,00 € 300,00 €
26.09.2019 - 27.09.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
24.10.2019 - 25.10.2019
8 hodín 180,00 € 216,00 €
16.08.2019 + 1
11 hodín 240,00 € 288,00 €
26.10.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-

ROZHOVOR: Aká je úloha lektora v korporáciách?

V rozhovore s lektorom a koučom Martinom Zibrínom sme sa pozreli na to, čo je úlohou lektora v korporáciách, ako otvoriť potenciál zamestnancom, ktorí chcú na sebe naozaj pracovať a povieme si aj pár typov na základe skúseností z veľkých korporácií.

Zobraziť viac

Zlepšenie fungovania tímu

Nesplnenie termínov, nedodržanie sľubov a neodovzdanie projektov je len zlomok problémov, ktoré vznikajú, keď tímy nefungujú dobre. Dokonca aj vtedy, keď úsilie tímu vedie k zdanlivo dobrým výsledkom, často dochádza k množstvu nevyužitých príležitostí kvôli rôznym problémom.

Zobraziť viac

Ako pripraviť netradičný teambuilding spojený s motiváciou zamestnancov

Bežne sa teambuildingy organizujú najmä za odmenu pre zamestnancov ako pochvala za dobre vykonanú prácu. Nie je to zlé, ale dá sa z nich vyťažiť oveľa viac. Teambuilding môže slúžiť ako výborný nástroj na utuženie tímovej práce a zvýšenie motivácie zamestnancov. Spája zamestnancov, motivuje ich vytváraniu pozitívneho pracovného prostredia a lepším výsledkom. Pomáha zlepšovať vnútornú komunikáciu, produktivitu, morálku na pracovisku a pomáha zamestnancom lepšie sa spoznávať.

Zobraziť viac

8 základných bodov ako zlepšiť aktívne počúvanie

Ľudia sú schopní zapamätať si od 25% do 50% toho, čo počujú (zdroj: Keld Jensen The Trust Factor: Negotiating in SMARTnership). To znamená že minimálne polovica toho, čo poviete svojím zamestnancom, nadriadenému alebo partnerovi sa vytratí do neznáma. Čo ak to bola presne tá dôležitá časť? Správnym aktívnym počúvaním dokáže človek zachrániť nejedno priateľstvo, manželstvo alebo...

Zobraziť viac

Aký štýl vedenia tímu je ten správny?

Každý manažér z času na čas kladie niekoľko otázok, na ktoré nepozná odpoveď a ktoré sú kľúčové k pokroku organizácie: Ako zefektívniť prácu svojho tímu? Ako zvládnuť zložité situácie a prispôsobiť im svoj štýl vedenia? Ako vytvoriť pokojnú atmosféru v tíme?

Zobraziť viac