Hurbanovo námestie 19/45, 972 01 Bojnice
SK
CS

Podnikový nákup

Ciele kurzu

Kurz je zameraný na využívanie moderných a efektívnych nástrojov strategického nákupu. Cieľom workshopu je získať poznatky, vedomosti, zručnosti a schopnosti z oblasti riadeného nákupu a investícií. Naučiť sa používať metódy a postupy ako pripraviť na vyjednávanie s dodávateľom, hodnotenie dodávateľov a produktov, budovať vzťahy s dodávateľmi aj pri využívaní elektronických aukcií. Cieľovou skupinou sú majitelia firiem, strategickí nákupcovia a pracovníci z oddelenia nákupu.

Obsahová náplň kurzu

  • Strategický nákup - úvod do tematiky, úloha moderného strategického nákupu v progresívnych firmách, rozdelenie nákupných činností, kompetencie, úlohy, procesy (vypracovanie procesných máp ak je potrebné), úloha moderného strategického nákupu v progresívnych firmách
  • Nástroje nákupu - definícia interných potrieb a nákupné kategórie. Čo vyrábam a kto som na trhu? Prieskumy trhu, Bostonská matica, prípadová štúdia 
  • Analýzy - čo a od koho pre náš podnik nakupujem? - Paretovo pravidlo, ABC XYZ analýza, prípadová štúdia
  • Celková analýza trhu na ktorom pôsobím – Porter, Krajlič – vplyv na rast podniku, profit, fúzie, Bostonská matica, prípadová štúdia – prepojenie a využívanie všetkých nástrojov
  • Fázy výberu dodávateľov a úpravy koncepcie SRM - identifikácia nových dodávateľov (target country -> long list -> short list / RFI & RFQ), kvalifikácia potenciálnych dodávateľov – úrovne kvalifikácie, postupy, nástroje, info balík o potenciálnom dodávateľovi, riadenie dodávateľského portfólia SRM, nákupný marketing, motivácia dodávateľov, dodávateľské dni, veľtrhy, konferencie, spolupráce s R&D centrami, porovnávanie dodávateľov – hodnotenie dodávateľov, postupy, nástroje, metódy, prípadová štúdia
  • Riadenie nákupu a nástroje – SW, aplikácie, aukcie (typy a určenie nasadenia), procesné mapy (ak je to potrebné tak tvorba), metódy a metodiky výberu – súťaž na generálneho dodávateľa (zlatý rozpočet + marža za prebratie komplexnej komunikácie a záruky), súťaž na logické celky, súťaže pre subdodávateľov, design to cost, TCO, Target costing, RFP, dynamický nákupný systém, nákupný procurement (eProcurement), zmluvy, presun zodpovednosti na dodávateľa, prípadová štúdia
  • Projektový nákup vs. kontinuálny nákup - základy projektového manažmentu, zozdiely projektový nákup vs. kontinuálny nákup, prepojenie projektového manažmentu a strategického nákupu, prípadové štúdie
  • Soft skills pre nákupné oddelenia - príprava na stretnutie s dodávateľom, metodiky a nástroje na vyjednávanie, využívanie koncepcie SRM v praxi, metodická príprava na rokovania, faktory pre metodiky – čas, vzťahy, volatilita trhu, logistika, prípadové štúdie
  • Efektívna návšteva dodávateľa - Rokovania a vyjednávania, nácvik predajných situácií, prípadové štúdie
  • Hodnotenie nákupného oddelenia - Interné hodnotenie nákupcu a nákupného oddelenia, hodnotenie nákupcu a podniku dodávateľmi, prípadové štúdie.

Harmonogram

Program Začiatok Koniec
Registrácia 8:45 9:00
Program 9:00 12:00
Obed 12:00 13:00
Program 13:00 16:00
Ukončenie 16:00 -
Otázka ku školeniu

Firemné školenia

Tento kurz zabezpečujeme aj ako vnútropodnikové školenie. V prípade záujmu o firemné školenie nás informujte pomocou formulára alebo telefonicky +421 908 345 320

Dĺžka trvania

16 hod.

Cena

250,00 € bez DPH / osoba
300,00 € s DPH / osoba

Lektori

Poradíme Vám?

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Cena bez DPH / os. Cena s DPH / os. Otvorený termín
16 hodín 250,00 € 300,00 €
10.10.2019 - 11.10.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
07.11.2019 - 08.11.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
05.12.2019 - 06.12.2019
16 hodín 350,00 € 420,00 €
-
24 hodín 890,00 € 1 068,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
28.11.2019 - 29.11.2019
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
18 hodín 390,00 € 468,00 €
23.11.2019 - 24.11.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-

Referencie

  • So spoločnosťou CEMS sme začali intenzívnejšie spolupracovať v minulom roku a veľmi si ceníme ústretovosť a dostupnosť pri organizovaní školení. Vďaka odbornosti lektorov a ich praktickým skúsenostiam sme si rozšírili poznatky najmä z oblasti kvality. Na základe pozitívneho feedbacku od našich účastníkov plánujeme spoluprácu rozšíriť aj na iné oblasti.
    - ILJIN SLOVAKIA, s.r.o., Iveta Botló (Vedúci vzdelávania)