Hurbanovo námestie 19/45, 972 01 Bojnice
SK
CS

Manažér pre energetiku

Ciele kurzu

Témy sú rozdelené do technických a manažérskych okruhov a obsahujú takmer všetky relevantné spôsoby využitia energie v podniku. Náplňou je teoretická výučba, ako aj konkrétne príklady výpočtov. Počas celého kurzu je kladený veľký dôraz na úzke prepojenie teórie s praxou. Ďalšou časťou kurzu je preto spracovanie projektu realizácie opatrení v oblasti energetickej efektívnosti podniku. Cieľom práce je konkrétny návrh riešení a vyčíslenie úspor energie, ktoré prinesie vysielajúcemu podniku realizácia navrhnutého opatrenia.

Obsahová náplň kurzu

  • Legislatíva a energetická politika / Nákup a obchod s energiami / Uzatváranie zmlúv / Financovanie projektov metódou EPC a EC (Energy Contracting) / Obchod s emisiami
  • Ekonomika / Ekonomická optimalizácia / Projektový manažment
  • Manažment v energetike
  • Základné znalosti o energetike / Meranie a regulácia
  • Zásobovanie teplom v priemysle / Rekuperácia tepla / Zásobovanie parou
  • Technika stlačeného vzduchu
  • Kogenerácia / Kombinácia tepla a energie
  • Vykurovanie, klimatizácia, chladenie
  • Elektroenergetika / Smart Grids - inteligentné siete
  • Osvetlenie
  • Energetické požiadavky na budovy / Energeticky efektívne budovy
  • Solárne tepelné sústavy / Fotovoltické elektrárne
  • Využitie biomasy v energetike / Spaľovanie / Bioplynové stanice
  • Geotermálna energia / Tepelné čerpadlá

Harmonogram

Program Začiatok Koniec
Registrácia 8:45 9:00
Program 9:00 12:00
Obed 12:00 13:00
Program 13:00 16:00
Ukončenie 16:00 -
Otázka ku školeniu

Firemné školenia

Tento kurz zabezpečujeme aj ako vnútropodnikové školenie. V prípade záujmu o firemné školenie nás informujte pomocou formulára alebo telefonicky +421 908 345 320

Dĺžka trvania

48 hod.

Cena

900,00 € bez DPH / osoba
1 080,00 € s DPH / osoba

Lektori

Poradíme Vám?

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Cena bez DPH / os. Cena s DPH / os. Otvorený termín
16 hodín 140,00 € 168,00 €
06.06.2019 - 07.06.2019 + 3
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
32 hodín 490,00 € 588,00 €
17.09.2019 - 20.09.2019 + 1
16 hodín 180,00 € 216,00 €
31.05.2019, 07.06.2019 + 3
16 hodín 140,00 € 168,00 €
05.06.2019, 07.06.2019 + 3
16 hodín 240,00 € 288,00 €
03.06.2019, 07.06.2019 + 3
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
24 hodín 380,00 € 456,00 €
-
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
24 hodín 380,00 € 456,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
74 hodín 740,00 € 888,00 €
19.06.2019 - 21.06.2019, 24.06.2019 - 26.06.2019 + 2
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
16 hodín 290,00 € 348,00 €
20.06.2019 - 21.06.2019 + 1
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
8 hodín 90,00 € 108,00 €
06.06.2019 + 2
8 hodín 90,00 € 108,00 €
05.06.2019 + 3
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
16 hodín 350,00 € 420,00 €
-
16 hodín 350,00 € 420,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
04.09.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
12.09.2019 - 13.09.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
28.10.2019 - 29.10.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
28.11.2019 - 29.11.2019
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
24 hodín 890,00 € 1 068,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
16 hodín 290,00 € 348,00 €
20.06.2019 - 21.06.2019
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
8 hodín 280,00 € 336,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
24 hodín 640,00 € 768,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
03.06.2019 + 3
16 hodín 140,00 € 168,00 €
04.06.2019, 07.06.2019 + 3
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
32 hodín 280,00 € 336,00 €
04.06.2019 - 07.06.2019 + 3
8 hodín 90,00 € 108,00 €
04.06.2019 + 3
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 120,00 € 144,00 €
07.06.2019 + 3
16 hodín 290,00 € 348,00 €
12.09.2019 - 13.09.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
0 hodín 250,00 € 300,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-

Odporúčané kurzy - jún 2019

Pripravili sme si pre Vás výber najzaujímavejších kurzov na mesiac jún. V týchto mesiacoch odporúčame interných audítorov, FMEA, Mapovanie procesov a riadenie rizík, Príprava a plánovanie projektov.

Zobraziť viac

Školenie Interný audítor systému manažérstva BOZP podľa novej normy ISO 45001 (bývalá OHSAS 18001)

04.06.2019 otvárame školenie Interný audítor systému manažérstva BOZP už podľa novej normy ISO 45001

Zobraziť viac

Prečo zaviesť a certifikovať systém manažmentu služieb v IT podľa normy ISO/IEC 20000-1?

Aktuálna doba prináša čoraz väčšie nároky na praktickú aplikáciu IT riešení do spoločností. Tento trend je natoľko silný, že aj malé spoločnosti pôsobiace v rôznych odvetviach sa snažia ísť s dobou. Vďaka unikátnym IT riešeniam a aplikáciám vedia byť bližšie ku klientom a zároveň je možné zjednodušiť proces realizácie zákazky. Ide o rozširujúci sa trh, na ktorom postupne vzniká čoraz väčšia konkurencia. Norma ISO/IEC 20000-1 je vhodný nástroj na to, ako štandardizovať a zlepšiť poskytované služby a zároveň hodnoverne preukázať zákazníkovi úroveň poskytovaných služieb.

Zobraziť viac

ROZHOVOR: Aká je úloha lektora v korporáciách?

V rozhovore s lektorom a koučom Martinom Zibrínom sme sa pozreli na to, čo je úlohou lektora v korporáciách, ako otvoriť potenciál zamestnancom, ktorí chcú na sebe naozaj pracovať a povieme si aj pár typov na základe skúseností z veľkých korporácií.

Zobraziť viac

Na čo slúži SPC - Statistical Process Control?

Vysvetlenie a pochopenie pojmov SPC (štatistické riadenie procesov), Gaussovej funkcie (krivky Normálneho rozdelenia), regulačných diagramov, indexy spôsobilosti a indexy výkonnosti procesov. Stručný opis ako zaviesť SPC do praxe.

Zobraziť viac

Zlepšenie fungovania tímu

Nesplnenie termínov, nedodržanie sľubov a neodovzdanie projektov je len zlomok problémov, ktoré vznikajú, keď tímy nefungujú dobre. Dokonca aj vtedy, keď úsilie tímu vedie k zdanlivo dobrým výsledkom, často dochádza k množstvu nevyužitých príležitostí kvôli rôznym problémom.

Zobraziť viac

Ako ovplyvniť obchodné výsledky Vašej spoločnosti

Obchodné výsledky a získavanie nových zákazníkov je jeden z najčastejšie riešených bodov na poradách takmer každej spoločnosti nastavenej na rast. Reálne dosahovanie výsledkov je však už menej obľúbená téma. Hlavne z pohľadu realizácie. Možností a spôsobov je viacero. Výhovoriek ako sa to nedá ešte viac. Otvorte svoju myseľ a poďme sa spolu pozrieť na možnosti, ktoré pozitívne ovplyvňujú obchodné výsledky.

Zobraziť viac

Ako udržať metódu 5S funkčnú

V prvom rade treba priznať, že neexistuje presný návod ako metódu 5S udržať. Ani my Vám tu neprezradíme nejaké revolučné riešenie. Bolo by to veľmi jednoduché. Pokúsime sa Vám poskytnúť zopár rád a trikov tak, aby Vaši zamestnanci nepovažovali 5S za otravovanie a aby spolupracovali na jej udržiavaní a funkčnosti.

Zobraziť viac

ROZHOVOR: Čo je Lean Six Sigma

Lean Six Sigma je súbor techník a nástrojov, ktorý pomáha zabrániť stratám materiálu, energie, zákazníkov a ľudských zdrojov. V strede pozornosti je zákazník, ako externý činiteľ a zamestnanec, ako interný a najdôležitejší činiteľ. Lean Six Sigma je cesta úprimnosti, pokory a snahy robiť ľudí spokojnejšími.

Zobraziť viac

AKTUALIZÁCIA: Revízia systému manažérstva BOZP (ISO 45001) je schválená!

AKTUALIZÁCIA: Revízia normy ISO 45001 (systém manažérstva BOZP) je schválená a plánované vydanie je na 12.03.2018! Ak už máte certifikáciu OHSAS 18001 absolvovanú, tak je pre Vás v záujme udržania platnosti certifikátu dôležité postupne prejsť na ISO 45001.

Zobraziť viac

Harmonizácia manuálov FMEA publikovaných VDA a AIAG

Spoločnou iniciatívou predstaviteľov AIAG a VDA, inštitúcií, ktorých každá má svoju vlastnú príručku pre analýzu možných chýb FMEA, boli usporiadané stretnutia medzi zástupcami týchto dvoch inštitúcií s cieľom zjednotiť tieto metodiky.

Zobraziť viac

Stratégia prechodu z ISO/TS 16949:2009 na IATF16949:2016

Organizácia IATF (International Automotive Task Force = Medzinárodné združenie automobilového priemyslu), ktorá zastrešuje tvorbu tohto štandardu a celú nadväznú certifikačnú schému naďalej deklaruje spoluprácu s organizáciou ISO a nová verzia preto plne rešpektuje základnú osnovu a požiadavky nedávno publikovanej ISO 9001:2015.

Zobraziť viac

8 základných bodov ako zlepšiť aktívne počúvanie

Ľudia sú schopní zapamätať si od 25% do 50% toho, čo počujú (zdroj: Keld Jensen The Trust Factor: Negotiating in SMARTnership). To znamená že minimálne polovica toho, čo poviete svojím zamestnancom, nadriadenému alebo partnerovi sa vytratí do neznáma. Čo ak to bola presne tá dôležitá časť? Správnym aktívnym počúvaním dokáže človek zachrániť nejedno priateľstvo, manželstvo alebo...

Zobraziť viac

Aký štýl vedenia tímu je ten správny?

Každý manažér z času na čas kladie niekoľko otázok, na ktoré nepozná odpoveď a ktoré sú kľúčové k pokroku organizácie: Ako zefektívniť prácu svojho tímu? Ako zvládnuť zložité situácie a prispôsobiť im svoj štýl vedenia? Ako vytvoriť pokojnú atmosféru v tíme?

Zobraziť viac

Riadenie rizika v norme ISO 9001:2015

Riadenie rizík je sústavná, opakujúca sa činnosť navzájom previazaných aktivít, ktorých cieľom je riadiť potenciálne riziká, teda obmedziť pravdepodobnosť ich výskytu alebo znížiť ich vplyv. Netreba ale zabúdať aj nato, že riziko nastane aj vtedy, ak organizácia neriadi svoje príležitosti a nehľadá nové možnosti uplatnenia sa na trhu.

Zobraziť viac

Referencie

  • Doterajšia spolupráca bola na vysokej profesionálnej úrovni. Oceňujem rozhľad zamestnancov. Spoluprácu sme začali na základe odporúčania od nášho obchodného partnera a my spoločnosť budeme určite odporúčať ďalej.
    - ITW Slovakia s.r.o., Lenka Langerová (HR Officer)

  • Solídny profesionálny prístup, ústretovosť pri napĺňaní požiadaviek a hľadaní vhodných termínov školení, pripravenosť a odbornosť lektorov a dochvíľnosť. Komplexnosť cenovej ponuky. Spoluprácu hodnotím veľmi pozitívne. Spoločnosť som predtým nepoznal, oslovila ma ponuka a obsah školení ponúkaných na internete vzhľadom na naše požiadavky. Takisto komunikácia bola na profesionálnej úrovni. Spätná väzba môjho tímu zo školení bola vždy pozitívna.
    - Garrett – Advancing Motion, Vladimír Varga ( Learning and development coordinator)

  • S doterajšou spoluprácou sme veľmi spokojní, školenia naplnili naše očakávania a požiadavky. Pre CeMS sme sa rozhodli na základe referencií. Vyzdvihujem ochotu vycestovať za školením, cenu a hlavne odbornosť.
    - Brovedani Slovakia s.r.o., Eva Domanová (HR Manager)

  • S doterajšou spoluprácou sme veľmi spokojní, nakoľko školenie malo focus na stanovený obsah. Školenie nám pomohlo s identifikáciou rizík pri zostavovaní FMEA. Pre spoločnosť CeMS sme sa rozhodli z viacerých dôvodov, hlavne história spoločnosti, skúsený tím a flexibilita. CeMS odporúčam, pretože celý proces školenia od vyžiadania cenovej ponuky až po odovzdanie osvedčení prebiehal bez nedostatkov.
    - IAC Group (Slovakia) s.r.o., Mário Pečimúth (Senior process engineer)

  • So spoločnosťou CEMS sme začali intenzívnejšie spolupracovať v minulom roku a veľmi si ceníme ústretovosť a dostupnosť pri organizovaní školení. Vďaka odbornosti lektorov a ich praktickým skúsenostiam sme si rozšírili poznatky najmä z oblasti kvality. Na základe pozitívneho feedbacku od našich účastníkov plánujeme spoluprácu rozšíriť aj na iné oblasti.
    - ILJIN SLOVAKIA, s.r.o., Iveta Botló (Vedúci vzdelávania)

  • So spoločnosťou CeMS sme začali spoluprácu pred prípravou na certifikačný audit. Spolupráca bola od začiatku dobrá. Postupne sme začali absolvovať aj školenia od CeMS. Oceňujem ochotu pomôcť, poradiť aj mimo školení. Školenia sú vykonávané na vysokej profesionálnej úrovni, oceňujeme profesionalitu lektorov.
    - Gimax Group, Ing. Zuzana Ostrochovská (Referent IMS)