Hurbanovo námestie 19/45, 972 01 Bojnice
SK
CS

Absence Management - Absencie pod kontrolou

Ciele kurzu

Účastníci získajú vedomosti o druhoch absencií a príčinách ich vzniku, dostanú návod ako komunikovať v prípade absencie zamestnancov z rôznych príčin. Získajú možnosť naučiť sa plánovať ľudské zdroje, predchádzať rizikám zlyhania ľudských zdrojov z dôvodu nedostatočnej kapacity alebo preťaženosti pracovníkov. Účastníci budú vedieť správne a včas reagovať na krízové situácie a aplikovať riešenia na dostatočné zabezpečenie ľudských zdrojov. Naučia sa úspešne aplikovať manažment absencií s podporou využívania informačných systémov.

Obsahová náplň kurzu

  • Rozlišovanie druhov absencií a možnosti postupu pri jednotlivých prípadoch, možnosti reakcie na jednotlivé druhy absencie
  • Príčiny absencie a možnosti odhalenia správnej príčiny, individuálne posúdenie absencie
  • Komunikácia so zamestnancom pred, počas a po absencii, stanovenie pravidiel
  • Možnosti v oblasti znižovania počtu absencií a predchádzanie absenciám
  • Manažment a riadenie absencií, plánovanie absencií a príprava na zvýšený počet absencií
  • Riziká vyplývajúce zo zvýšeného počtu absencií
  • Rozlišovanie tzv. vymyslených absencií od reálnych, možnosti a postupy pre odhalenie vymyslenej absencie, ktorá nemá reálne opodstatnenie
  • Plánovanie dovolenky a efektívne plánovanie ľudských zdrojov, delegovanie rolí medzi aktuálnych pracovníkov, sledovanie obsadenosti jednotlivých smien na prevádzkach
  • Krízový manažment pri nedostatočnom počte ľudských zdrojov a redukovanie rizika zlyhania pri ľudských zdrojoch
  • Využitie informačných systémov na riadenie ľudských zdrojov a manažment absencií
  • Modelovanie a precvičenie situácií, nácvik reakcií na vzniknuté situácie, praktická príprava plánovania ľudských zdrojov

Harmonogram

Program Začiatok Koniec
Registrácia 7:45 8:00
Program 8:00 12:00
Obed 12:00 13:00
Program 13:00 16:00
Ukončenie 16:00 -
Otázka ku školeniu

Firemné školenia

Tento kurz zabezpečujeme aj ako vnútropodnikové školenie. V prípade záujmu o firemné školenie nás informujte pomocou formulára alebo telefonicky +421 908 345 320

Dĺžka trvania

16 hod.

Cena

250,00 € bez DPH / osoba
300,00 € s DPH / osoba

Lektori

Poradíme Vám?

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Cena bez DPH / os. Cena s DPH / os. Otvorený termín
16 hodín 250,00 € 300,00 €
12.09.2019 - 13.09.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
28.10.2019 - 29.10.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
28.11.2019 - 29.11.2019
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
24 hodín 890,00 € 1 068,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
48 hodín 900,00 € 1 080,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
0 hodín 250,00 € 300,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-

ROZHOVOR: Aká je úloha lektora v korporáciách?

V rozhovore s lektorom a koučom Martinom Zibrínom sme sa pozreli na to, čo je úlohou lektora v korporáciách, ako otvoriť potenciál zamestnancom, ktorí chcú na sebe naozaj pracovať a povieme si aj pár typov na základe skúseností z veľkých korporácií.

Zobraziť viac

Zlepšenie fungovania tímu

Nesplnenie termínov, nedodržanie sľubov a neodovzdanie projektov je len zlomok problémov, ktoré vznikajú, keď tímy nefungujú dobre. Dokonca aj vtedy, keď úsilie tímu vedie k zdanlivo dobrým výsledkom, často dochádza k množstvu nevyužitých príležitostí kvôli rôznym problémom.

Zobraziť viac

Ako ovplyvniť obchodné výsledky Vašej spoločnosti

Obchodné výsledky a získavanie nových zákazníkov je jeden z najčastejšie riešených bodov na poradách takmer každej spoločnosti nastavenej na rast. Reálne dosahovanie výsledkov je však už menej obľúbená téma. Hlavne z pohľadu realizácie. Možností a spôsobov je viacero. Výhovoriek ako sa to nedá ešte viac. Otvorte svoju myseľ a poďme sa spolu pozrieť na možnosti, ktoré pozitívne ovplyvňujú obchodné výsledky.

Zobraziť viac

8 základných bodov ako zlepšiť aktívne počúvanie

Ľudia sú schopní zapamätať si od 25% do 50% toho, čo počujú (zdroj: Keld Jensen The Trust Factor: Negotiating in SMARTnership). To znamená že minimálne polovica toho, čo poviete svojím zamestnancom, nadriadenému alebo partnerovi sa vytratí do neznáma. Čo ak to bola presne tá dôležitá časť? Správnym aktívnym počúvaním dokáže človek zachrániť nejedno priateľstvo, manželstvo alebo...

Zobraziť viac

Aký štýl vedenia tímu je ten správny?

Každý manažér z času na čas kladie niekoľko otázok, na ktoré nepozná odpoveď a ktoré sú kľúčové k pokroku organizácie: Ako zefektívniť prácu svojho tímu? Ako zvládnuť zložité situácie a prispôsobiť im svoj štýl vedenia? Ako vytvoriť pokojnú atmosféru v tíme?

Zobraziť viac