Hurbanovo námestie 19/45, 972 01 Bojnice
SK
CS

Change Management - Manažment zmien

Ciele kurzu

Účastníci budú vedieť charakterizovať zákonitosti a riziká procesu zmeny, identifikovať príležitosti a naplánovať efektívnu zmenu, odkomunikovať ju, zvládať odpor voči nej a zapojiť rôzne typy prijímateľov do zmeny vhodnými stratégiami. Zároveň zvládnu zabezpečiť multiplikačný efekt svojho pôsobenia v prospech zmeny. Budú poznať bariéry prekonávania zmien a odhalia ako vplýva zmena na jednotlivé typy ľudí. Budú poznať svoje prednosti a rezervy z hľadiska manažérskeho typu, využiteľné pri organizovaní a presadzovaní zmien v organizácii.

Obsahová náplň kurzu

  • Lewin - Sheinov model procesu zmeny
  • Bariéry zmien a paradigmy ako naše mapy videnia sveta
  • Stratégie zmeny podľa Kottera a Schlesingera - osveta a komunikácia, participácia a zapojenie, uľahčenie a podpora, vyjednávanie a dohoda, manipulácia a kooptácia, explicitné a implicitné donútenie - výhody a riziká
  • Ciele organizačných zmien - zmeny v technológii, administratívne zmeny a zmeny v ľuďoch
  • Agent zmeny a 11 intervenčných techník zmeny, ktoré môže použiť pri organizačnom rozvoji
  • Obsah aspektov zmeny postupnej a podstatnej
  • Priebeh zmeny a orientácia činností manažéra - rozpoznanie potreby zmeny, plánovanie a získavanie jednotlivcov i skupiny pre zmenu, realizácia a organizovanie zmeny a jej konsolidácia, vyhodnotenie
  • Prežívanie zmeny, angažovanosť jednotlivých typov - iniciátor, realizátor, nasledovník, konzervatívec a rebel a ich podpora pri zvládaní zmien
  • Prečo sa pracovníci bránia zmene, najčastejšie chyby pri zavádzaní zmien a stratégie zvládania odporu
  • Efektívna komunikácia vízie v procese zmeny
  • Analýza silového poľa podľa Lewina, identifikácia prioritných zdrojov a síl pre a proti zmene, akčný plán vlastnej zmeny
  • Modelové situácie vedenia porady na implementáciu zmeny s rôznymi typmi prijímateľov

Harmonogram

Program Začiatok Koniec
Registrácia 7:45 8:00
Program 8:00 12:00
Obed 12:00 13:00
Program 13:00 16:00
Ukončenie 16:00 -
Otázka ku školeniu

Firemné školenia

Tento kurz zabezpečujeme aj ako vnútropodnikové školenie. V prípade záujmu o firemné školenie nás informujte pomocou formulára alebo telefonicky +421 908 345 320

Dĺžka trvania

16 hod.

Cena

250,00 € bez DPH / osoba
300,00 € s DPH / osoba

Lektori

Poradíme Vám?

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Cena bez DPH / os. Cena s DPH / os. Otvorený termín
16 hodín 250,00 € 300,00 €
12.09.2019 - 13.09.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
28.10.2019 - 29.10.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
28.11.2019 - 29.11.2019
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
24 hodín 890,00 € 1 068,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
48 hodín 900,00 € 1 080,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
0 hodín 250,00 € 300,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-

ROZHOVOR: Aká je úloha lektora v korporáciách?

V rozhovore s lektorom a koučom Martinom Zibrínom sme sa pozreli na to, čo je úlohou lektora v korporáciách, ako otvoriť potenciál zamestnancom, ktorí chcú na sebe naozaj pracovať a povieme si aj pár typov na základe skúseností z veľkých korporácií.

Zobraziť viac

Zlepšenie fungovania tímu

Nesplnenie termínov, nedodržanie sľubov a neodovzdanie projektov je len zlomok problémov, ktoré vznikajú, keď tímy nefungujú dobre. Dokonca aj vtedy, keď úsilie tímu vedie k zdanlivo dobrým výsledkom, často dochádza k množstvu nevyužitých príležitostí kvôli rôznym problémom.

Zobraziť viac

Ako ovplyvniť obchodné výsledky Vašej spoločnosti

Obchodné výsledky a získavanie nových zákazníkov je jeden z najčastejšie riešených bodov na poradách takmer každej spoločnosti nastavenej na rast. Reálne dosahovanie výsledkov je však už menej obľúbená téma. Hlavne z pohľadu realizácie. Možností a spôsobov je viacero. Výhovoriek ako sa to nedá ešte viac. Otvorte svoju myseľ a poďme sa spolu pozrieť na možnosti, ktoré pozitívne ovplyvňujú obchodné výsledky.

Zobraziť viac

8 základných bodov ako zlepšiť aktívne počúvanie

Ľudia sú schopní zapamätať si od 25% do 50% toho, čo počujú (zdroj: Keld Jensen The Trust Factor: Negotiating in SMARTnership). To znamená že minimálne polovica toho, čo poviete svojím zamestnancom, nadriadenému alebo partnerovi sa vytratí do neznáma. Čo ak to bola presne tá dôležitá časť? Správnym aktívnym počúvaním dokáže človek zachrániť nejedno priateľstvo, manželstvo alebo...

Zobraziť viac

Aký štýl vedenia tímu je ten správny?

Každý manažér z času na čas kladie niekoľko otázok, na ktoré nepozná odpoveď a ktoré sú kľúčové k pokroku organizácie: Ako zefektívniť prácu svojho tímu? Ako zvládnuť zložité situácie a prispôsobiť im svoj štýl vedenia? Ako vytvoriť pokojnú atmosféru v tíme?

Zobraziť viac