Hurbanovo námestie 19/45, 972 01 Bojnice
SK
CS

Conflict Management – riešenie konfliktných situácií

Ciele kurzu

Účastníci získajú vedomosti o  zákonitostiach  a príčinách konfliktov na pracovisku, poznajú stratégie a techniky prevencie a zvládania konfliktov a budú ich vedieť prakticky použiť. Dostanú návod ako rozvinúť svoje osobnostné predpoklady pri riešení problémov a naučia sa racionálne modifikovať svoje správanie pri riešení konfliktných situácií.

Obsahová náplň kurzu

  • Čo je to konflikt a aké sú jeho príčiny na pracovisku, užitočnosť konfliktu
  • Typy konfliktov: interpersonálny (medzi osobami, tímami), intrapersonálny
  • Účinky vnútorných  a vnútro-skupinových konfliktov na vzťahy s kolegami
  • Zdroje konfliktov - objektívne a subjektívne príčiny, etapy vývoja konfliktu, dôsledky neriešených konfliktov, emocionálne prvky konfliktov, ako rozvíjať svoje schopnosti riešenia problémov, identifikácia potenciálnych konfliktov a preventívne opatrenia
  • Sprievodné javy - narušená komunikácia, záporné emócie a narušenie stability
  • Identifikácia a analýza problému, hľadanie alternatív, riešenia a nové vnímanie
  • Ako premeniť konflikt na situáciu pragmatického riešenia problému
  • Vecné pravidlá riešenia problémov a rozhovor zameraný na riešenie konfliktu
  • Spôsoby zaobchádzania s konfliktom - integrácia, dominovanie, kompromis, vyhovenie a vyhnutie, v ktorej situácii ich využiť, aké sú ich prednosti a rezervy, autodiagnostika
  • Transakčná analýza - spôsob predchádzania konfliktu komunikáciou dospelý - dospelý
  • Hľadanie spoločného, Ja posolstvá, pomenovanie cieľa, riešenie a dohoda
  • Zvládanie hnevu, agresivity, nátlaku a manipulácie v konflikte
  • Zvládanie rôznych typov problémových situácií a konfliktov podľa požiadaviek a pracovných situácií poslucháčov, modelovanie  a precvičenie problémových situácií, analýza

Harmonogram

Program Začiatok Koniec
Registrácia 7:45 8:00
Program 8:00 12:00
Obed 12:00 13:00
Program 13:00 16:00
Ukončenie 16:00 -
Otázka ku školeniu

Firemné školenia

Tento kurz zabezpečujeme aj ako vnútropodnikové školenie. V prípade záujmu o firemné školenie nás informujte pomocou formulára alebo telefonicky +421 908 345 320

Dĺžka trvania

16 hod.

Cena

250,00 € bez DPH / osoba
300,00 € s DPH / osoba

Lektori

Poradíme Vám?

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Cena bez DPH / os. Cena s DPH / os. Otvorený termín
16 hodín 250,00 € 300,00 €
12.09.2019 - 13.09.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
28.10.2019 - 29.10.2019
16 hodín 250,00 € 300,00 €
28.11.2019 - 29.11.2019
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
24 hodín 890,00 € 1 068,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
48 hodín 900,00 € 1 080,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
0 hodín 250,00 € 300,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-

ROZHOVOR: Aká je úloha lektora v korporáciách?

V rozhovore s lektorom a koučom Martinom Zibrínom sme sa pozreli na to, čo je úlohou lektora v korporáciách, ako otvoriť potenciál zamestnancom, ktorí chcú na sebe naozaj pracovať a povieme si aj pár typov na základe skúseností z veľkých korporácií.

Zobraziť viac

Zlepšenie fungovania tímu

Nesplnenie termínov, nedodržanie sľubov a neodovzdanie projektov je len zlomok problémov, ktoré vznikajú, keď tímy nefungujú dobre. Dokonca aj vtedy, keď úsilie tímu vedie k zdanlivo dobrým výsledkom, často dochádza k množstvu nevyužitých príležitostí kvôli rôznym problémom.

Zobraziť viac

Ako ovplyvniť obchodné výsledky Vašej spoločnosti

Obchodné výsledky a získavanie nových zákazníkov je jeden z najčastejšie riešených bodov na poradách takmer každej spoločnosti nastavenej na rast. Reálne dosahovanie výsledkov je však už menej obľúbená téma. Hlavne z pohľadu realizácie. Možností a spôsobov je viacero. Výhovoriek ako sa to nedá ešte viac. Otvorte svoju myseľ a poďme sa spolu pozrieť na možnosti, ktoré pozitívne ovplyvňujú obchodné výsledky.

Zobraziť viac

8 základných bodov ako zlepšiť aktívne počúvanie

Ľudia sú schopní zapamätať si od 25% do 50% toho, čo počujú (zdroj: Keld Jensen The Trust Factor: Negotiating in SMARTnership). To znamená že minimálne polovica toho, čo poviete svojím zamestnancom, nadriadenému alebo partnerovi sa vytratí do neznáma. Čo ak to bola presne tá dôležitá časť? Správnym aktívnym počúvaním dokáže človek zachrániť nejedno priateľstvo, manželstvo alebo...

Zobraziť viac

Aký štýl vedenia tímu je ten správny?

Každý manažér z času na čas kladie niekoľko otázok, na ktoré nepozná odpoveď a ktoré sú kľúčové k pokroku organizácie: Ako zefektívniť prácu svojho tímu? Ako zvládnuť zložité situácie a prispôsobiť im svoj štýl vedenia? Ako vytvoriť pokojnú atmosféru v tíme?

Zobraziť viac