Hurbanovo námestie 19/45, 972 01 Bojnice
SK
CS

OPL - nástroj na zdieľanie informácií

Ciele kurzu

Zdieľanie informácií o správnych postupoch a úkonoch medzi pracovníkmi linky vedie k
zvýšeniu znalosti procesu. Lepšie zvládnutý proces vedie k vyššej efektivite celého procesu. OPL je jednoduchý nástroj, ktorým si môžu kolegovia zdieľať veľmi cenné informácie a vlastné skúsenosti. Absolvovaním kurzu sa účastníci naučia efektívne zdieľať informácie a eliminovať chyby zapríčinené nesprávnym tokom alebo podaním informácií.

Obsahová náplň kurzu

  • OPL (One Point Lesson) – jednobodová lekcia
  • Úloha OPL v procese neustáleho zlepšovania
  • Čo je OPL a čo OPL nie je
  • Kto má vypracovať OPL, kto posudzuje obsah
  • Úskalia systému OPL
  • Posudzovanie OPL z hľadiska GMP, bezpečnosti a náväznosť na ISO systém
  • Riziko zdieľania nesprávnych informácií (nutnosť odborného posúdenia OPL)
  • Riziko odmietnutia zdieľať informácie (ohrozenie výsadného postavenia experta, strata moci, nedostatočná motivácia)
  • Riziko zahltenia systému nevhodnými OPL (informácia musí mať pridanú hodnotu)
  • Riziko nesprávne nastavených parametrov pre meranie výkonnosti systému (zlá cesta - každý musí písať OPL, efekt zabitej Kobry)
  • Štruktúra OPL formuláru (vizuálna informácia, minimum textu, jednoduchosť a jasnosť postupu)​
  • Praktická ukážka OPL systému, jeho modifikácií s cieľom proces zefektívniť
  • Životnosť návrhu a zapracovanie návrhu do pracovných inštrukcií
  • Praktická ukážka funkčnosti OPL - hra pre dva tímy, každý má cca 3 - 5 členov

Harmonogram

Program Začiatok Koniec
Registrácia 8:45 9:00
Program 9:00 12:00
Obed 12:00 13:00
Program 13:00 16:00
Ukončenie 16:00 -
Otázka ku školeniu

Firemné školenia

Tento kurz zabezpečujeme aj ako vnútropodnikové školenie. V prípade záujmu o firemné školenie nás informujte pomocou formulára alebo telefonicky +421 908 345 320

Dĺžka trvania

8 hod.

Cena

180,00 € bez DPH / osoba
216,00 € s DPH / osoba

Lektori

Poradíme Vám?

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Cena bez DPH / os. Cena s DPH / os. Otvorený termín
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 140,00 € 168,00 €
22.10.2019
8 hodín 140,00 € 168,00 €
21.10.2019
8 hodín 180,00 € 216,00 €
31.10.2019
8 hodín 180,00 € 216,00 €
20.11.2019
16 hodín 340,00 € 408,00 €
26.09.2019 - 27.09.2019
8 hodín 180,00 € 216,00 €
11.09.2019
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
16 hodín 290,00 € 348,00 €
05.09.2019 - 06.09.2019
8 hodín 180,00 € 216,00 €
09.10.2019
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
16 hodín 290,00 € 348,00 €
19.09.2019 - 20.09.2019
16 hodín 350,00 € 420,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
30.10.2019
8 hodín 190,00 € 228,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
04.09.2019
16 hodín 290,00 € 348,00 €
05.09.2019 - 06.09.2019
8 hodín 280,00 € 336,00 €
-
8 hodín 280,00 € 336,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
16 hodín 240,00 € 288,00 €
21.10.2019 - 22.10.2019
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
24 hodín 360,00 € 432,00 €
-
0 hodín 180,00 € 216,00 €
-
0 hodín 250,00 € 300,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
30.08.2019 + 1

Nová harmonizovaná príručka FMEA podľa AIAG a VDA

Dodávatelia, ktorí dodávali svoje produkty európskym aj americkým OEM výrobcom museli doposiaľ vytvárať dokumentáciu aj podľa AIAG aj podľa VDA príručiek. Za účelom zjednodušenia došlo k harmonizácii týchto príručiek a od 01.06.2019 je k dispozícii nový harmonizovaný štandard, ktorý plní požiadavky všetkých zákazníkov.

Zobraziť viac

Referencie

  • Doterajšia spolupráca bola na vysokej profesionálnej úrovni. Oceňujem rozhľad zamestnancov. Spoluprácu sme začali na základe odporúčania od nášho obchodného partnera a my spoločnosť budeme určite odporúčať ďalej.
    - ITW Slovakia s.r.o., Lenka Langerová (HR Officer)

  • Solídny profesionálny prístup, ústretovosť pri napĺňaní požiadaviek a hľadaní vhodných termínov školení, pripravenosť a odbornosť lektorov a dochvíľnosť. Komplexnosť cenovej ponuky. Spoluprácu hodnotím veľmi pozitívne. Spoločnosť som predtým nepoznal, oslovila ma ponuka a obsah školení ponúkaných na internete vzhľadom na naše požiadavky. Takisto komunikácia bola na profesionálnej úrovni. Spätná väzba môjho tímu zo školení bola vždy pozitívna.
    - Garrett – Advancing Motion, Vladimír Varga ( Learning and development coordinator)

  • S doterajšou spoluprácou sme veľmi spokojní, školenia naplnili naše očakávania a požiadavky. Pre CeMS sme sa rozhodli na základe referencií. Vyzdvihujem ochotu vycestovať za školením, cenu a hlavne odbornosť.
    - Brovedani Slovakia s.r.o., Eva Domanová (HR Manager)

  • S doterajšou spoluprácou sme veľmi spokojní, nakoľko školenie malo focus na stanovený obsah. Školenie nám pomohlo s identifikáciou rizík pri zostavovaní FMEA. Pre spoločnosť CeMS sme sa rozhodli z viacerých dôvodov, hlavne história spoločnosti, skúsený tím a flexibilita. CeMS odporúčam, pretože celý proces školenia od vyžiadania cenovej ponuky až po odovzdanie osvedčení prebiehal bez nedostatkov.
    - IAC Group (Slovakia) s.r.o., Mário Pečimúth (Senior process engineer)

  • So spoločnosťou CEMS sme začali intenzívnejšie spolupracovať v minulom roku a veľmi si ceníme ústretovosť a dostupnosť pri organizovaní školení. Vďaka odbornosti lektorov a ich praktickým skúsenostiam sme si rozšírili poznatky najmä z oblasti kvality. Na základe pozitívneho feedbacku od našich účastníkov plánujeme spoluprácu rozšíriť aj na iné oblasti.
    - ILJIN SLOVAKIA, s.r.o., Iveta Botló (Vedúci vzdelávania)

  • So spoločnosťou CeMS sme začali spoluprácu pred prípravou na certifikačný audit. Spolupráca bola od začiatku dobrá. Postupne sme začali absolvovať aj školenia od CeMS. Oceňujem ochotu pomôcť, poradiť aj mimo školení. Školenia sú vykonávané na vysokej profesionálnej úrovni, oceňujeme profesionalitu lektorov.
    - Gimax Group, Ing. Zuzana Ostrochovská (Referent IMS)