Snežienkova 1/A, 971 01 Prievidza
SK
CS

Interný audítor systému integrovaného manažérstva (ISO 45001:2018, ISO 14001:2015, ISO 9001:2015)

Ciele kurzu

  • pripraviť interných audítorov na vykonávanie interných auditov v organizáciách
  • oboznámiť podrobne účastníkov kurzu o norme ISO 45001:2018, ISO 14001:2015, ISO 9001:2015 a ISO 19011
  • priblížiť techniku interných auditov v organizáciách
  • poukázať na problémy, s ktorými sa stretávajú interní audítori v praxi a možnosti riešenia

Úspešným absolvovaním záverečného testu účastník získa certifikát, ktorý ho oprávňuje k vykonávaniu interných auditov v organizáciách.

Obsahová náplň kurzu

  • Úvod do systémov manažérstva 
  • Metódy využívané v systémoch manažérstva
  • Požiadavky noriem ISO 45001:2018, ISO 14001:2015, ISO 9001:2015
  • Základné zmeny po revízii noriem
  • Riadenie rizík na pracovisku
  • Požiadavky normy ISO 19011 a návod na auditovanie
  • Úloha a rola interného audítora
  • Psychologické aspekty auditu a komunikácia
  • Výklad postupu vykonania interného auditu
  • Príprava auditu, simulovaný audit, správa z auditu
  • Riešenie konkrétnych modelových situácií a praktických príkladov
  • Vykonanie záverečného testu, vyhodnotenie testu

Harmonogram

Program Začiatok Koniec
Registrácia 8:45 9:00
Program 9:00 12:00
Obed 12:00 13:00
Program 13:00 16:00
Ukončenie 16:00 -
Otázka ku školeniu

Otvorené školenia

Dátum školenia Trvanie školenia Miesto konania Cena bez DPH / os. Cena s DPH / os.
04.02.2020 - 07.02.2020 4 dni Hotel Empire****, J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava
280,00 €
/ osoba
336,00 €
/ osoba
Prihlásiť
31.03.2020 - 03.04.2020 4 dni Hotel Empire****, J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava
280,00 €
/ osoba
336,00 €
/ osoba
Prihlásiť
02.06.2020 - 05.06.2020 4 dni Hotel Empire****, J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava
280,00 €
/ osoba
336,00 €
/ osoba
Prihlásiť
04.08.2020 - 07.08.2020 4 dni Hotel Empire****, J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava
280,00 €
/ osoba
336,00 €
/ osoba
Prihlásiť
29.09.2020 - 02.10.2020 4 dni Hotel Empire****, J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava
280,00 €
/ osoba
336,00 €
/ osoba
Prihlásiť
01.12.2020 - 04.12.2020 4 dni Hotel Empire****, J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava
280,00 €
/ osoba
336,00 €
/ osoba
Prihlásiť

Firemné školenia

Tento kurz zabezpečujeme aj ako vnútropodnikové školenie. V prípade záujmu o firemné školenie nás informujte pomocou formulára alebo telefonicky +421 908 345 320

Dĺžka trvania

32 hod.

Cena

280,00 € bez DPH / osoba
336,00 € s DPH / osoba

Lektori

Poradíme Vám?

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Cena bez DPH / os. Cena s DPH / os. Otvorený termín
16 hodín 140,00 € 168,00 €
06.02.2020 - 07.02.2020 + 5
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
32 hodín 490,00 € 588,00 €
14.01.2020 - 17.01.2020 + 3
16 hodín 180,00 € 216,00 €
31.01.2020, 07.02.2020 + 3
16 hodín 140,00 € 168,00 €
05.02.2020, 07.02.2020 + 6
16 hodín 290,00 € 348,00 €
19.03.2020 - 20.03.2020 + 2
16 hodín 290,00 € 348,00 €
16.03.2020 - 17.03.2020 + 2
16 hodín 240,00 € 288,00 €
03.02.2020, 07.02.2020 + 5
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
24 hodín 380,00 € 456,00 €
-
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
24 hodín 380,00 € 456,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
30.04.2020 + 2
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
18.03.2020 + 2
74 hodín 740,00 € 888,00 €
02.01.2020 - 03.01.2020, 07.01.2020 - 10.01.2020 + 3
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
16.04.2020 - 17.04.2020 + 2
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
8 hodín 90,00 € 108,00 €
06.02.2020 + 5
8 hodín 90,00 € 108,00 €
05.02.2020 + 5
16 hodín 290,00 € 348,00 €
-
16 hodín 350,00 € 420,00 €
-
16 hodín 350,00 € 420,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
26.02.2020 + 2
16 hodín 290,00 € 348,00 €
24.02.2020 - 25.02.2020 + 2
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 220,00 € 264,00 €
-
8 hodín 280,00 € 336,00 €
-
48 hodín 900,00 € 1 080,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
03.02.2020 + 5
16 hodín 140,00 € 168,00 €
04.02.2020, 07.02.2020 + 5
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 90,00 € 108,00 €
04.02.2020 + 5
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 120,00 € 144,00 €
07.02.2020 + 5
16 hodín 290,00 € 348,00 €
13.02.2020 - 14.02.2020 + 2
32 hodín 490,00 € 588,00 €
09.12.2019 - 12.12.2019 + 1

 

V cene otvoreného školenia je zahrnuté:

Parkovanie, školiace materiály, pero, ľahké občerstvenie (voda, káva, čaj), obed.  Bližšie informácie o školení nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach alebo nás kontaktujte telefonicky +421 908 345 320. 

 

 

Total Productive Maintenance: cesta k takmer bezporuchovej výrobe - Prvá časť

Po obnove vojnou zničeného hospodárstva Japonska sa do popredia dostala otázka údržby strojov. Výrobné závody pracovali metódami preventívnej a produktívnej údržby, ktoré boli importované z USA. Ich základom bola myšlienka predísť poruche predtým, ako nastane a tým ušetriť zdroje nutné na obnovu chodu zariadenia. Naviac zásah do zariadenia bol zrealizovaný plánovane, čím bol vykonaný oveľa efektívnejšie, ako pri neplánovanej poruche.

Zobraziť viac

Organizácie vykonávajúce správu budov majú svoju normu – ISO 41001

V článku sa dočítate o čom je norma ISO 41001 Facility management – systém manažérstva, pre ktoré organizácie je vhodná, na čo slúži a aký je postup pre úspešné zavedenie normy.

Zobraziť viac

Hlavné zmeny v harmonizovanej príručke FMEA podľa AIAG a VDA

Metóda analýzy zlyhaní a ich možných následkov, známa pod skratkou FMEA, je známa od 40. rokov 20. storočia. Táto užitočná metóda, ktorá pomáha znižovať straty spojené so zlyhaním či už výrobku, alebo procesov sa postupom času vyvíjala a prenikala do odvetví, pre ktoré nebola pôvodne určená. Hromadné uplatnenie našla v automobilovom priemysle, kde sa stala súčasťou projektovej dokumentácie a komunikácie medzi dodávateľom a zákazníkom.

Zobraziť viac

Čo prinesie nová séria noriem ISO 56002 zameraná na inovačný manažment

Vytvorte novú budúcnosť Vašej spoločnosti pomocou noriem na riadenie inovácií. Ide o vytváranie hodnôt a pomoc organizáciám neustále sa prispôsobovať a rozvíjať. Inovácia nie je iba o nápadoch a ideách ale hlavne o ich realizácii.

Zobraziť viac

Nová harmonizovaná príručka FMEA podľa AIAG a VDA

Dodávatelia, ktorí dodávali svoje produkty európskym aj americkým OEM výrobcom museli doposiaľ vytvárať dokumentáciu aj podľa AIAG aj podľa VDA príručiek. Za účelom zjednodušenia došlo k harmonizácii týchto príručiek a od 01.06.2019 je k dispozícii nový harmonizovaný štandard, ktorý plní požiadavky všetkých zákazníkov.

Zobraziť viac

ISO 13485: 2016 a dokumentácia

ISO 13485: 2016 špecifikuje požiadavky na systém riadenia kvality, kde organizácia musí preukázať svoju schopnosť poskytovať zdravotnícke pomôcky a súvisiace služby, ktoré spĺňajú požiadavky zákazníka a platné požiadavky predpisov. Je dostatočne flexibilný na uspokojenie individuálnych potrieb rôznych typov organizácií zdravotníckych pomôcok.

Zobraziť viac

Zmluvní dodávatelia a outsourcing v ISO 45001:2018

Organizácia musí zabezpečiť, aby zmluvní dodávatelia a ich pracovníci plnili požiadavky systému manažérstva BOZP organizácie. Proces (procesy) organizácie pre sprostredkovanie a nákup musí vymedzovať a uplatňovať kritériá bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci pre výber zmluvných dodávateľov.Môže byť užitočné zahrnúť do zmluvných dokumentov kritériá bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci pre zmluvných dodávateľov.

Zobraziť viac

Referencie

  • Doterajšia spolupráca bola na vysokej profesionálnej úrovni. Oceňujem rozhľad zamestnancov. Spoluprácu sme začali na základe odporúčania od nášho obchodného partnera a my spoločnosť budeme určite odporúčať ďalej.
    - ITW Slovakia s.r.o., Lenka Langerová (HR Officer)

  • Solídny profesionálny prístup, ústretovosť pri napĺňaní požiadaviek a hľadaní vhodných termínov školení, pripravenosť a odbornosť lektorov a dochvíľnosť. Komplexnosť cenovej ponuky. Spoluprácu hodnotím veľmi pozitívne. Spoločnosť som predtým nepoznal, oslovila ma ponuka a obsah školení ponúkaných na internete vzhľadom na naše požiadavky. Takisto komunikácia bola na profesionálnej úrovni. Spätná väzba môjho tímu zo školení bola vždy pozitívna.
    - Garrett – Advancing Motion, Vladimír Varga ( Learning and development coordinator)

  • S doterajšou spoluprácou sme veľmi spokojní, školenia naplnili naše očakávania a požiadavky. Pre CeMS sme sa rozhodli na základe referencií. Vyzdvihujem ochotu vycestovať za školením, cenu a hlavne odbornosť.
    - Brovedani Slovakia s.r.o., Eva Domanová (HR Manager)

  • S doterajšou spoluprácou sme veľmi spokojní, nakoľko školenie malo focus na stanovený obsah. Školenie nám pomohlo s identifikáciou rizík pri zostavovaní FMEA. Pre spoločnosť CeMS sme sa rozhodli z viacerých dôvodov, hlavne história spoločnosti, skúsený tím a flexibilita. CeMS odporúčam, pretože celý proces školenia od vyžiadania cenovej ponuky až po odovzdanie osvedčení prebiehal bez nedostatkov.
    - IAC Group (Slovakia) s.r.o., Mário Pečimúth (Senior process engineer)

  • So spoločnosťou CEMS sme začali intenzívnejšie spolupracovať v minulom roku a veľmi si ceníme ústretovosť a dostupnosť pri organizovaní školení. Vďaka odbornosti lektorov a ich praktickým skúsenostiam sme si rozšírili poznatky najmä z oblasti kvality. Na základe pozitívneho feedbacku od našich účastníkov plánujeme spoluprácu rozšíriť aj na iné oblasti.
    - ILJIN SLOVAKIA, s.r.o., Iveta Botló (Vedúci vzdelávania)

  • So spoločnosťou CeMS sme začali spoluprácu pred prípravou na certifikačný audit. Spolupráca bola od začiatku dobrá. Postupne sme začali absolvovať aj školenia od CeMS. Oceňujem ochotu pomôcť, poradiť aj mimo školení. Školenia sú vykonávané na vysokej profesionálnej úrovni, oceňujeme profesionalitu lektorov.
    - Gimax Group, Ing. Zuzana Ostrochovská (Referent IMS)