Snežienkova 1/A, 971 01 Prievidza
SK
CS
EN

Ing. Zuzana Varmecká

99,3 %
60 hodnotení

Vyštudovala Manažment na Fakulte riadenia a informatiky na Žilinskej univerzite. Od roku 2002 sa venuje vzdelávacej činnosti dospelých vo firemnom prostredí, kde sa zameriava na vzdelávanie soft skills, leadership, vzdelávanie a rozvoj pracovníkov a manažérov, tímová spolupráca, HR oblasti - nábor, výber, talent manažment, hodnotenie, odmeňovanie a motivácia. Niekoľko rokov pôsobila v pozícii kouča pre obchodníkov a riadiacich pracovníkov call centier. Líderskej činnosti sa aktívne venuje od roku 2011 a odvtedy vybudovala viac úspešných tímov od úplného začiatku. Svoje skúsenosti z praxe využíva pri vzdelávaní. Ako líder realizuje aj nábor a výber, adaptáciu, vzdelávanie a rozvoj svojho tímu v komunikačných a obchodných zručnostiach, buduje ďalších riadiacich pracovníkov. V súčasnosti vedie úspešnú pobočku najväčšej finančnej spoločnosti a súčastne školí lídrov, majstrov a obchodníkov spoločností rôzneho zamerania a zameriava sa na profesionálny rast svojich klientov v rôznych oblastiach.

Vyštudovala Manažment na Fakulte riadenia a informatiky na Žilinskej univerzite.

Od roku 2002 sa venuje vzdelávacej činnosti dospelých vo firemnom prostredí v spolupráci so vzdelávacími spoločnosťami. Vzdelávacie aktivity boli na začiatku zamerané na soft skills - komunikačné zručnosti, obchodnícke zručnosti, tímová spolupráca, marketing, ekonomika pre manažérov, time a stres manažment a realizácia mystery shopera prevažne v bankovom a automobilovom sektore.

V spoločnosti Slovak Telekom, a.s. bola v roku 2003 ako kouč call centier v počiatkoch zavádzania koučingových aktivít na call centrách v Žiline, Košiciach a informačnej linke v Bytči. Kde mala možnosť rozbiehať koučingové aktivity s miestnymi senior supervízormi a supervízormi. Ako kouč call centier plánovala, koordinovala a hodnotila koučingové a rozvojové aktivity cca. 120 agentov – aktívni predajcovia a informačná linka o produktoch, 25 supervízorov a team lídrov v závislosti od identifikovaných potrieb a požiadaviek prevádzok call centier. Zároveň bola koordinátorom v adaptačnom vzdelávacom procese novo nastupujúcich spolupracovníkov.

Líderskej činnosti sa aktívne venuje od roku 2011 a odvtedy vybudovala viac úspešných tímov od úplného začiatku. V súčasnosti vedie úspešnú pobočku najväčšej finančnej spoločnosti, v ktorej vedie tím obchodníkov. Ako manažér vytvorila tím, vedie ho a buduje. Realizuje nábor a výber, adaptáciu, vzdelávanie a rozvoj oddelenia, buduje ďalších riadiacich pracovníkov. Monitoruje a zodpovedá za obchodné výsledky pobočky. Vedie obchodné stretnutia.

Popri manažérskej činnosti v súčasnosti školí nižší, stredný aj vyšší manažment, personálnych pracovníkov, majstrov, asistentky, predajcov, obchodných zástupcov spoločností rôzneho zamerania – od automotive, výrobné spoločnosti, finančníctvo a služby vo firemnom prostredí ako aj na otvorených tréningoch. Školí  oblastí najmä soft skills, obchodné zručnosti, time a stres manažment, leadership, vzdelávanie a rozvoj pracovníkov a manažérov, tímová spolupráca, HR oblasti - nábor, výber, adaptácia pracovníkov, talent manažment, hodnotenie, odmeňovanie a motivácia. Keďže má niekoľkoročné skúsenosti s koordináciou a identifikáciou vzdelávacích potrieb vo firemnom prostredí, venuje sa aj tréningom zameraným na tieto potreby pre špecialistov vzdelávania. Zameriava sa na profesionálny rast svojich klientov v školených oblastiach. Klientami, ktorí sa zúčastňujú školení sú pracovníci veľkých nadnárodných spoločností, slovenských firiem ako aj jednotlivci.

 

Školenia organizované lektorom Ing. Zuzana Varmecká

Názov školenia Trvanie školenia Miesto konania Cena Najbližší termín
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
22.05.2024 + 2
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
24.05.2024 + 2
8 dní (8:00 - 14:00)
Online 1 300,00 €
1 560,00 € s DPH
04.06.2024 - 07.06.2024, 10.06.2024 - 13.06.2024 + 3