Hurbanovo námestie 19/45, 972 01 Bojnice

O nás

Spoločnosť CeMS, s.r.o. bola založená v roku 2004 štyrmi konateľmi, ktorí pôsobili v oblasti kvality. Poslaním spoločnosti je pozdvihnúť certifikáciu, poradenskú činnosť a školenia na úroveň pomoci zákazníkom s kladením dôrazu na kvalitu, detaily, jednoduchosť a komplexnosť. Službu v tejto podobe poskytujeme pre všetky typy zákazníkov s medzinárodným pôsobením.

Hlavnou pridanou hodnotou pre zákazníka je nestranná a kvalitná analýza prostredia a na jej základe implementácia projektov do praxe na všetkých úrovniach organizácie.

V čom sme iní

01
Komplexné riešenia
záleží nám na komplexnom riešení problémov!
02
Odborníci s dlhoročnou praxou
starostlivo vyberáme odborníkov s viac ako 10 ročnou praxou!
03
Promptná reakcia
nenecháme Vás čakať na odpoveď
04
Trvalé zlepšovanie
dbáme na neustále zlepšovanie poskytovaných služieb!
05
Podpora
vždy hľadáme možnosti ako dosiahnuť spokojnosť našich zákazníkov!
06
Moderné technológie
ideme s dobou a používame najnovšie riešenia!

Vybrané referencie

Personálne zabezpečenie

V roku 2014 spoločnosť prepracovala svoje procesy a vytvorila novú víziu. Vďaka svojmu unikátnemu systému práce má
možnosť kapacitne pracovať na 20 projektoch súčasne.
Aktuálne v rámci spoločnosti CeMS, s.r.o. pôsobia:
4 projektoví manažéri
9 externých audítorov
14 odborníkov pôsobiacich v oblasti kvality, zlepšovania procesov projektového riadenia, štatistických metód a priemyselného inžinierstva
12 odborníkov pôsobiacich v oblasti HR, zlepšovania manažérskych, osobnostných a obchodných zručností a leadershipu

Spoločnosť CeMS si vďaka svojej kvalite a komplexnosti služieb vyberá stále viac organizácií. Preto sa neustále rozrastáme a hľadáme nové talenty.  Ak máte záujem pracovať na pozíciach lektorov alebo audítorov zanechajte nám Vaše údaje.

Kvalitný a skúsený tím

Naši konzultanti sú skúsení odborníci, ktorí dlhodobo vykonávajú tréningy, školenia a implementácie v praxi. Vykonávajú projektovú činnosť a v minulosti pôsobili vo vedúcich funkciách v rôznych odvetviach.

 

Odvetvoví experti
Partnerské organizácie
Poradcovia oblastí
Konatelia
Vedúci projektov
projekt
1
projekt
2
projekt
N
0+
realizovaných projektov
0+
ročná prax
0+
vyškolených ľudí

Akreditácia

Spoločnosť CeMS postupne akredituje školenia, aby spĺňali štandardy ďalšieho zdelávania podľa Slovenskej republiky. Ako certifikačný orgán sa zaväzujeme k nezávislosti a nestrannosti. 

Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky rozhodlo udeliť akreditáciu vzdelávacím programom:

  • Auditovanie systémov manažérstva
  • Manažér kvality
  • Projektové riadenie
  • Personálny manažment

Vzdelávací program Auditovanie systémov manažérstva je zameraný na vyškolenie interných audítorov. Vzdelávací program je rozdelený do modulov, ktoré je možné v prípade potreby absolvovať aj samostatne:

  • Modul – Interný audítor systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001
  • Modul – Interný audítor systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001
  • Modul – Interný audítor systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy OHSAS 18001

 

Vzdelávací program Manažér kvality je zameraný na získanie kvalifikácie pre výkon pracovnej funkcie Manažéra kvality v organizáciách. Vzdelávací program je rozdelený do modulov, ktoré je možné v prípade potreby absolvovať aj samostatne:

  • Modul – Základy systémov manažérstva kvality
  • Modul – Opis a dokumentácia procesov organizácie
  • Modul – Postup implementácie systému manažérstva kvality v organizáciách
  • Modul – Štatistické metódy a manažérske nástroje pre zlepšovanie
  • Modul – Plánovanie a riadenie v systémoch manažérstva kvality
  • Modul – Metrológia

 

Vzdelávací program Projektové riadenie je zameraný na získanie kvalifikácie pre výkon pracovnej funkcie Projektového manažéra v organizáciách. Vzdelávací program je rozdelený do modulov, ktoré je možné v prípade potreby absolvovať aj samostatne:

  • Modul – Základy projektového riadenia
  • Modul – Príprava a plánovanie projektov
  • Modul – Riadenie projektov
  • Modul – Zostavenie a riadenie projektového tímu
  • Modul – Manažment rizík

 

Vzdelávací program Personálny manažment je zameraný na získanie kvalifikácie pre výkon pracovnej funkcie personálneho manažéra a iné pozície v oblasti HR. Vzdelávací program je rozdelený do modulov, ktoré je možné v prípade potreby absolvovať aj samostatne:

  • Modul – Základy personálneho manažmentu
  • Modul – Nábor, vzdelávanie a príprava adaptačného procesu zamestnancov
  • Modul – Tvorba procesov v manažmente ľudských zdrojov

 

Certifikačný orgán CeMS, s.r.o. (ďalej len ,,COˮ), sa usiluje o to, aby bol verejnosťou vnímaný ako dôveryhodný partner nielen svojimi zákazníkmi ale aj všetkými zainteresovanými stranami, s ktorými pri svojej činnosti prichádza do styku. CO sa taktiež  zaväzuje, že všetky činnosti, týkajúce sa certifikačných a školiacich aktivít sú nestranné, a teda nemajú žiadny komerčný a ani iný vzťah, ktorý by porušoval jeho nezávislosť.

CO zaručuje, že priebeh výkonu činnosti certifikácie a hodnotení skúšok, nie je závislý na finančnom záujme spoločnosti. Jednou z priorít je objektívne rozhodovať,  posudzovať a postupovať vždy transparentne a predchádzať akýmkoľvek konfliktom záujmov. Certifikačný orgán zodpovedá rovnako za nestranné rozhodnutia týkajúce sa certifikácie vrátane udeľovania, udržiavania, rozširovania, obnovy, pozastavovania a rušenia platnosti certifikácie. V záujme zachovania nestrannosti nevykonáva poradenské aktivity u zákazníkov, ktorí využívajú certifikačné služby spoločnosti CeMS, s.r.o. a prechádzajú procesom certifikácie.

Na zistenie platnosti certifikátu systému manažérstva prosím vyplnte IČO spoločnosti, o ktorú sa zaujímate:

Všeobecné obchodné podmienky


Všeobecné obchodné podmienky poskytovania služieb na internetovom portáli www.cems.sk

ďalej sa bude uvádzať len „stránky CeMS“.

CeMS, s.r.o., so sídlom Hurbanovo námestie 19/45, 972 01 Bojnice, IČO: 35 891 823, DIČ: 2021849049, IČ DPH: SK2021849049, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka č. 16830/R, (ďalej len „poskytovateľ“) 

vydáva s účinnosťou od 21. 05. 2018 nasledovné obchodné podmienky:

I. Úvodné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo zmlúv o poskytovaní služieb na stránkach CeMS, uzavretých medzi poskytovateľom a používateľom, ktorých predmetom je používanie služieb na stránkach CeMS. V prípade, že používateľ služieb nesúhlasí s ich dodržiavaním, nemôže služby na stránkach CeMS používať.

Zmluvné strany sa dohodli, že tieto obchodné podmienky sa budú vzťahovať na všetky zmluvy o poskytovaní služieb (objednávanie platených služieb) odo dňa ich akceptácie používateľom, na základe ktorých poskytovateľ poskytne používateľovi dojednané služby.

V prípade, že poskytovateľ a používateľ uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky v rozpore s týmito obchodnými podmienkami, budú ustanovenia zmluvy uprednostnené pred znením obchodných podmienok.

II. Spôsob uzatvárania zmlúv o poskytovaní služieb (objednávanie platených služieb)
Zmluvy o poskytovaní služieb (objednávanie platených služieb), na ktoré sa vzťahujú tieto všeobecné obchodné podmienky, sa budú uzatvárať týmto spôsobom:

V prípade záujmu o platené služby vyplní používateľ formulár objednávky (registračný formulár) podľa vzoru, ktorý má poskytovateľ rovnako ako tieto obchodné podmienky zverejnené na svojich stránkach. V objednávke (registračný formulár) je povinný vyplniť riadne všetky požadované údaje a za správnosť údajov zodpovedá objednávateľ. V prípade záujmu o zmenu poskytnutých údajov poskytne objednávateľ zmenené údaje na e-mailovú adresu cems@cems.sk. Zmena údajov nastala až po jej písomnom potvrdení prevádzkovateľom.

Vyplnenú objednávku (registračný formulár)  doručí používateľ poskytovateľovi ako návrh na uzavretie zmluvy o poskytnutí služieb. Poskytovateľ prijme objednávku a potvrdí objednané služby najneskôr do 5 pracovných dní od jej zaslania. Návrh na uzavretie zmluvy o poskytnutí služieb platí od doby, kedy je doručená poskytovateľovi. V prípade ak ide o aktiváciu online poskytovaných služieb ich aktivácia prebehne najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia objednávky.

Fakturácia za objednané služby je realizovaná v závislosti od platného cenníka (príloha č.1)  zverejneného na stránkach poskytovateľa.

Po prihlásení na školenie a potvrdení prijatia objednávky je prevádzkovateľ oprávnený zálohovú faktúru na základe zaslanej objednávky so splatnosťou 14 dní odo dňa prihlášky k poskytnutiu vzdelávacích služieb.

Pri službách poskytovaných online vystaví poskytovateľ zálohovú faktúru po prijatí objednávky so splatnosťou 14 dní na základe výpočtu celkovej ceny, ktorá je uvedená v objednávke prijatej od poskytovateľa. V prípade ak ide o paušálnu službu bude poskytovateľ pravidelne fakturovať sumu odsúhlasenú v objednávke. Online služby budú poskytnuté až po prijatí platby na účet poskytovateľa. 

III. Práva a povinnosti poskytovateľa
Poskytovateľ je povinný:

  • zálohovú faktúru so splatnosťou 14 dní a po pripísaní sumy uvedenej na zálohovej faktúre na svoj účet vystaviť faktúru (daňový doklad s rozpísanou DPH) a najneskôr do 5 pracovných dní od úhrady zálohovej faktúry aktivovať pre používateľa objednané služby.
  • v prípade objednávky školiacich služieb je poskytovateľ povinný informovať objednávateľa o aktuálnom stave otvorenia termínu školenia. V prípade presunutia školiacich služieb na iný termín je poskytovateľ povinný informovať objednávateľa o novom termíne, ktorý objednávateľ potvrdí alebo odmietne. V prípade presunutia termínu alebo zrušenia termínu školenia má objednávateľ právo na vrátenie uhradenej čiastky v plnej výške a to najneskôr do 14 dní od doručenia žiadosti o zrušenie služby. V prípade potvrdenia nového termínu školenia zo strany objednávateľa platia rovnaké podmienky ako pri riadnom objednaní uvedenej služby (podmienky rovnaké ako pri pôvodnom objednaní termínu školenia).
  • dodávať používateľovi služieb riadne služby ním objednané.
  • pri zverejňovaní údajov, ktoré majú charakter osobných údajov (u zadávateľov fyzických osôb), dodržiavať zákon o ochrane osobných údajov.
  • pri šírení zadaných údajov dodržiavať ako šíriteľ reklamy zákon o reklame.

Poskytovateľ je oprávnený:

  • opravovať gramatické chyby alebo nepresnosti v zadaných údajoch (napr. zmena kategórie, zmena názvu aktivity, zmena osobných údajov...) s cieľom dodržať zásady jazykovej kultúry, gramatických a pravopisných pravidiel slovenského jazyka a správnosť vybraných položiek aktivity. Tieto chyby je poskytovateľ oprávnený opraviť bez upozornenia používateľa. Poskytovateľ nie je zodpovedný za škody spôsobené vykonaním takejto opravy v zadanom texte alebo za škody, o ktorých je tvrdené, že boli týmto spôsobené.
  • Vzhľad stránok CeMS a jeho obsah, logo, ikony, výber a usporiadanie prvkov, ich organizácia, grafika, odkazy, konverzie a ďalšie záležitosti s nimi súvisiace, sú chránené autorským právom, zákonom o ochranných známkach a ďalšími právnymi predpismi vzťahujúcimi sa k priemyselnému vlastníctvu v rámci klauzuly všetky práva vyhradené. Užívateľ služieb nezískava k prvkom prezretým prostredníctvom stránok CeMS žiadne práva. Žiaden z týchto prvkov nesmie byť použitý, kopírovaný, reprodukovaný, distribuovaný, nahrávaný, upravovaný alebo verejne vystavovaný v akejkoľvek podobe alebo prostredníctvom akýchkoľvek prostriedkov, predovšetkým vrátane zariadení elektronických, mechanických, fotokopírovacích, nahrávacích alebo iných, bez predchádzajúceho písomného súhlasu prevádzkovateľa. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za žiadne škody spôsobené nefunkčnosťou stránok CeMS, alebo za všetky nepriame škody, ktoré vzniknú v dôsledku používania alebo neschopnosti používať službu alebo kvôli neoprávnenému prístupu, a to i vtedy, pokiaľ bol poskytovateľ upozornený na možnosť vzniku týchto škôd.

IV. Práva a povinnosti používateľa
Užívateľ je povinný:

  • v registračnom formulári poskytnúť poskytovateľovi aktuálne a pravdivé údaje. Zároveň vyjadruje výslovne svoj súhlas s ich spracovaním a zverejnením.
  • vyplnením a potvrdením registračného formulára dať na vedomie svoj bezvýhradný súhlas so znením a s akceptáciou týchto všeobecných obchodných podmienok, ktoré je povinný počas celej doby používania služieb na stránkach CeMS dodržiavať.
  • zaplatiť poskytovateľovi zálohovú faktúru vystavenú na základe poskytnutých služieb v stanovenej lehote splatnosti. Za deň úhrady sa považuje deň, kedy bola fakturovaná suma pripísaná na účet poskytovateľa služieb.
  • nepoškodzovať dobré obchodné meno poskytovateľa služieb a ním poskytovaných služieb.
  • nenarušiť operačný systém stránok CeMS,
  • dodržiavať morálne zásady, a teda nesmie umiestňovať akékoľvek nezákonné, výhražné, urážlivé, obscénne, pornografické alebo hanlivé materiály. Poskytovateľ služieb si preto vyhradzuje právo na monitorovanie a cenzurovanie zadaných údajov.
  • v prípade záujmu o zverejnenie chráneného označenia resp. ochrannej známky predložiť oprávnenie o používaní chráneného označenia resp. ochrannej známky. V takom prípade je zadávateľ povinný spolu s objednávkou zaslať poskytovateľovi služieb i kópiu osvedčenia o zápise ochrannej známky do registra, prípadne výpis z registra.

V. Poskytované služby, cenník, sankcie a storno poplatky

Poskytovateľ poskytuje používateľom objednané služby za podmienok a za ceny uvedené v jeho aktuálnej ponuke. Aktuálna ponuka služieb poskytovateľa ako i cenník služieb sú zverejnené na stránkach CeMS. V prípade ak k uvedenej službe nie je uvedená cena je možné získať cenovú ponuku na vyžiadanie.

Okrem uvedených cien služieb sú spoplatnené doplnkové úkony nasledovným cenníkom:

  • 30€ bez DPH opakované vystavenie osvedčenia o absolvovaní vzdelávania s opravou osobných údajov (v prípade ak boli poskytnuté osobné údaje správne a chyba bola zavinená na strane poskytovateľa je oprava bezplatná). 
  • 40€ bez DPH vystavenie osvedčenia o absolvovaní vzdelávania v ľubovoľnom cudzom jazyku.

Štandardná splatnosť faktúr spoločnosti CeMS je do 14 dní od vystavenia. Úrok z omeškania je stanovený vo výške 0,05% z celkovej neuhradenej čiastky faktúry za každý deň omeškania po splatnosti.

V prípade potvrdenia menej ako 5 účastníkov na otvorené školenie si vyhradzujeme právo po vzájomnej dohode na zrušenie alebo zmenu termínu kurzu, poplatok za kurz vraciame v plnej výške. 

Vyhradzujeme si právo zmeniť termín kurzu v prípade neočakávaných udalostí. O zmene termínu sme povinní informovať Vás minimálne 24 hodín pred začiatkom kurzu.

V prípade úplného zrušenia kurzu všetkým účastníkom vraciame uskutočnené platby v plnej výške do 5 pracovných dní. 

V prípade neúčasti účastníka na objednanom termíne je možnosť náhrady termínu za nový s doplatkom vo výške 50% z ceny kurzu.

Storno poplatky za otvorené kurzy:

  • 31 dní pred začiatkom kurzu je možné uskutočniť bezplatné storno. 
  • 30 - 15 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 30 % z ceny. 
  • 14 - 7 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 50 % z ceny. 
  • 6 - 1 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 75 % z ceny. 
  • pri neúčasti prihláseného zákazníka na kurze sa účtuje storno poplatok vo výške 100 %. 

Uvedené storno podmienky platia aj v prípade, ak nebola vystavená zálohová faktúra. Faktúra za storno prihlášky na kurz je vystavená do 14 dní od realizácie kurzu, na ktorý bol účastník prihlásený. Zmena osoby účastníka je možná elektronicky na adrese cems@cems.sk. 

VI. Ochrana osobných údajov
Náš prístup k ochrane Vašich osobných údajov je mimoriadne zodpovedný a kladieme naň veľký dôraz. Viac informácií o ochrane osobných údajov nájdete na nasledovnom odkaze: Ochrana osobných údajov. 

VI. Záverečné ustanovenia
Na vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka (zák. č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov). Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči používateľovi dňom jeho registrácie u poskytovateľa na stránkach CeMS. Na akékoľvek zmeny bude používateľ poskytovateľom služieb upozornený. Vzor objednávky (návrhu na uzavretie zmluvy o poskytovaní služieb) je zverejnený na stránke poskytovateľa služieb spolu s týmito obchodnými podmienkami. Užívateľ vyhlasuje, že si tieto obchodné podmienky prečítal a na znak súhlasu s ich obsahom vyplňuje svoj registračný formulár s cieľom využívať služby poskytovateľa na stránkach CeMS.

V Bojniciach dňa 21.05.2018

                            Ing. Adrián Kubinec – konateľ
 

 

Politika kvality CeMS, s.r.o. definuje strategické smerovanie organizácie s ohľadom na záväzné plnenie aplikovateľných požiadaviek v rámci vymedzeného rozsahu  predmetu systému manažérstva.

Zohľadňuje relevantné súvislosti medzi požiadavkami zákazníka a aplikovateľnosťou predpisov a regulačných požiadaviek s cieľom zvládať riziká a príležitosti, ktoré môžu vplývať na schopnosť zveľaďovania spokojnosti zákazníkov.

Cieľom spoločnosti CeMS, s.r.o., je poskytovať služby takým spôsobom, aby boli uspokojené potreby a požiadavky terajších i budúcich zákazníkov na zhodu, spoľahlivosť, informačnú bezpečnosť, kvalitu, ceny a termíny dodania produktov a služieb, a tiež na minimálne dopady na životné prostredie.

Pri realizácii svojich aktivít vychádzame z preskúmaných požiadaviek zákazníkov a obchodných partnerov s cieľom  konať v súlade s očakávaniami  zákazníkov a preto sa manažment spoločnosti zaväzuje:

  • Trvalo zlepšovať výkonnosť a efektívnosť systému manažérstva kvality, ktorý je nevyhnutný pre zvyšovanie konkurencieschopnosti organizácie.
  • Vnímať starostlivosť,  zodpovednosť  a kvalitu  poskytovaných služieb pre spokojnosť zákazníka,  ako základné povinnosti všetkých zamestnancov a zistené nezhody ihneď odstraňovať.
  • Pri zabezpečovaní činnosti využívať maximálne ekonomické a hospodárne postupy.
  • Zohľadňovať  legislatívne, právne a iné požiadavky, ktoré sa spoločnosť zaviazala plniť.
  • Otvorene  komunikovať a podporovať tímovú prácu.
  • Zvyšovať  a prehlbovať kvalifikáciu, odbornú spôsobilosť a angažovanosť  pracovníkov organizácie pre zabezpečenie zhody, spoľahlivosti, bezpečnosti a kvality poskytovaných služieb.
  • Vytvárať kultúru príjemného prostredia, ktorá povzbudzuje pracovníkov na všetkých úrovniach aktívne sa zapojiť do systému manažérstva a tým podporovať zlepšovanie vlastných postupov a procesov.
  • Relevantné pripomienky verejnosti bezodkladne vyhodnocovať.
  • Plniť súčasné i budúce požiadavky, potreby a očakávánia zákazníkov, konečných užívateľov a zainteresovaných strán a tým prispievať k udržovaniu okruhu stálych i nových zákazníkov.
  • Prijímať a vyhodnocovať konkrétne ciele kvality organizácie pre zlepšovanie systému kvality a kvality svojich produktov a služieb.

Politika kvality je záväzná pre všetkých pracovníkov spoločnosti. Všetci riadiaci pracovníci spoločnosti sú povinní túto politiku kvality uplatňovať v praxi, prijímať účinné opatrenia pre ďalší rozvoj.

Hľadáme nových kolegov

Sme rastúca spoločnosť a neustále hľadáme nových kolegov. Dbáme na vysokú kvalitu a odbornosť práce. Rovnako dôležitá je pre nás aj filozofia a firemná kultúra. Ak Vás naša spoločnosť zaujala prosím zašlite nám životopis na adresu zamestnanie@cems.sk

Naši lektori patria medzi špičku vo svojom odbore. Často-krát ich stretnete ako speakerov na rôznych konferenciách, kde prednášajú alebo ich nájdete v nadnárodných spoločnostiach vo vedúcich pozíciach.

Pošlite nám Váš životopis a pripojte sa k tímu odborníkov. Práca vhodná aj popri zamestnaní alebo na živnosť. Váš životopis odošlite na zamestnanie@cems.sk

Hľadáme lektorov pre automobilový priemysel, ktorí majú viac ako 10 ročné skúsenosti v oblasti automotive segmentu (môže byť aj u dodávateľov). Zároveň požadujeme praktické skúsenosti s metódou, ktorú by lektor školil. Lektor musí ovládať minimálne tri z nasledujúcich oblastí:

  • IATF 16 949,
  • FMEA – analýza možných chýb a ich dôsledkov,
  • Interný audítor systémov manažérstva kvality podľa noriem ISO 9001 a ISO/TS 16949,
  • Metóda 5S- japonský model zlepšovania pracoviska,
  • MSA- analýza systému merania,
  • APQP- pokročilé plánovanie produktu,
  • PPAP- proces schvaľovania výrobných dielov,
  • GLOBAL 8D Report- riešenie problémov a reklamácií,
  • Six Sigma,
  • SPC – štatistické metódy riadenia procesov,
  • a iné metódy využívané v automotive.

Čo ponúkame:

  • zaujímavé finančné ohodnotenie na deň,
  • práca možná popri zamestnaní na 10-20 dní ročne, alebo na živnosť,
  • termín vykonania školení prispôsobiť podľa Vašich požiadaviek,
  • interné vzdelávanie lektorov,
  • podpora počas lektorovania a prípravy školení.

Ak Vás naša spoločnosť zaujala prosím zašlite Váš životopis na adresu zamestnanie@cems.sk

Hľadáme externého audítora pre oblasť systémov manažérstva informačnej bezpečnosti podľa normy ISO/IEC 27001. 

Požadujeme:

  • platné osvedčenie na výkon externých auditov podľa normy ISO/IEC 27001
  • praktické skúsenosti s výkonom externých auditov
  • kultivovaný slovný prejav a schopnosť vyjadrovať sa

Čo ponúkame:

  • zaujímavé finančné ohodnotenie na deň
  • práca možná popri zamestnaní na 10-20 dní ročne, alebo na živnosť
  • termín vykonania auditov je možné prispôsobiť podľa Vašich požiadaviek
  • interné vzdelávanie audítorov
  • podpora počas auditu a prípravy auditu

Ak Vás naša spoločnosť zaujala prosím zašlite Váš životopis na adresu zamestnanie@cems.sk

Hľadáme konzultantov pre oblasť informačnej bezpečnosti, ktorí majú viac ako 5 ročné skúsenosti v oblasti tvorby bezpečnostných projektov, business continuity managementu alebo ochrany osobných údajov.

 

Náplň práce:

  • analýza súčasného stavu v podniku, tvorba rozdielových analýz
  • aplikácia noriem radu ISO/IEC 27001 do podnikového systému manažérstva,
  • nastavenie bezpečnostných projektov alebo business continuity managementu v podnikoch, 
  • príprava na certifikačné audity.

 

Čo ponúkame:

  • zaujímavé finančné ohodnotenie na deň
  • práca možná popri zamestnaní na 15-30 dní ročne, alebo na živnosť
  • termín konzultácií možný prispôsobiť podľa Vašich požiadaviek
  • interné vzdelávanie
  • podpora počas výkonu projektov

Ak Vás naša spoločnosť zaujala prosím zašlite Váš životopis na adresu zamestnanie@cems.sk

Hľadáme lektorov pre soft-skills, ktorí majú viac ako 10 ročné skúsenosti v oblasti soft-skills. Zároveň požadujeme praktické skúsenosti s metódou, ktorú by lektor školil. Lektor musí ovládať minimálne jednu z nasledujúcich oblastí:

  • leadership,
  • komunikácia a osobnostný rozvoj,
  • manažment a personalistika,
  • predajné zručnosti.

Čo ponúkame:

  • zaujímavé finančné ohodnotenie na deň
  • práca možná popri zamestnaní na 10-20 dní ročne, alebo na živnosť
  • termín vykonania školení prispôsobiť podľa Vašich požiadaviek
  • interné vzdelávanie lektorov
  • podpora počas lektorovania a prípravy školení

Ak Vás naša spoločnosť zaujala prosím zašlite Váš životopis na adresu zamestnanie@cems.sk

Naši lektori patria medzi špičku vo svojom odbore. Často-krát ich stretnete ako speakerov na rôznych konferenciách, kde prednášajú alebo ich nájdete v nadnárodných spoločnostiach vo vedúcich pozíciach.

Pošlite nám Váš životopis a pripojte sa k tímu odborníkov. Práca vhodná aj popri zamestnaní alebo na živnosť. Váš životopis odošlite na zamestnanie@cems.sk

Mám záujem o viac informácií

Napíšte nám vaše požiadavky a my vás budeme kontaktovať