Politika kvality

Politika kvality CeMS, s.r.o. definuje strategické smerovanie organizácie s ohľadom na záväzné plnenie aplikovateľných požiadaviek v rámci vymedzeného rozsahu  predmetu systému manažérstva.

Zohľadňuje relevantné súvislosti medzi požiadavkami zákazníka a aplikovateľnosťou predpisov a regulačných požiadaviek s cieľom zvládať riziká a príležitosti, ktoré môžu vplývať na schopnosť zveľaďovania spokojnosti zákazníkov.

Cieľom spoločnosti CeMS, s.r.o., je poskytovať služby takým spôsobom, aby boli uspokojené potreby a požiadavky terajších i budúcich zákazníkov na zhodu, spoľahlivosť, informačnú bezpečnosť, kvalitu, ceny a termíny dodania produktov a služieb, a tiež na minimálne dopady na životné prostredie.

Pri realizácii svojich aktivít vychádzame z preskúmaných požiadaviek zákazníkov a obchodných partnerov s cieľom  konať v súlade s očakávaniami  zákazníkov a preto sa manažment spoločnosti zaväzuje:

  • Trvalo zlepšovať výkonnosť a efektívnosť systému manažérstva kvality, ktorý je nevyhnutný pre zvyšovanie konkurencieschopnosti organizácie.
  • Vnímať starostlivosť,  zodpovednosť  a kvalitu  poskytovaných služieb pre spokojnosť zákazníka,  ako základné povinnosti všetkých zamestnancov a zistené nezhody ihneď odstraňovať.
  • Pri zabezpečovaní činnosti využívať maximálne ekonomické a hospodárne postupy.
  • Zohľadňovať  legislatívne, právne a iné požiadavky, ktoré sa spoločnosť zaviazala plniť.
  • Otvorene komunikovať a podporovať tímovú prácu.
  • Zvyšovať a prehlbovať kvalifikáciu, odbornú spôsobilosť a angažovanosť  pracovníkov organizácie pre zabezpečenie zhody, spoľahlivosti, bezpečnosti a kvality poskytovaných služieb.
  • Vytvárať kultúru príjemného prostredia, ktorá povzbudzuje pracovníkov na všetkých úrovniach aktívne sa zapojiť do systému manažérstva a tým podporovať zlepšovanie vlastných postupov a procesov.
  • Relevantné pripomienky verejnosti bezodkladne vyhodnocovať.
  • Plniť súčasné i budúce požiadavky, potreby a očakávánia zákazníkov, konečných užívateľov a zainteresovaných strán a tým prispievať k udržovaniu okruhu stálych i nových zákazníkov.
  • Prijímať a vyhodnocovať konkrétne ciele kvality organizácie pre zlepšovanie systému kvality a kvality svojich produktov a služieb.

Politika kvality je záväzná pre všetkých pracovníkov spoločnosti. Všetci riadiaci pracovníci spoločnosti sú povinní túto politiku kvality uplatňovať v praxi, prijímať účinné opatrenia pre ďalší rozvoj.
 

Zoznam ISO noriem, ktoré certifikujeme