Snežienkova 1/A, 971 01 Prievidza
sk
cs
en
de
13.05. sa uskutoční webinár - AI governance: Urobte z chaosu systém. Praktické dôsledky AI na rôzne oblasti riadenia firiem. Zľava 50% pre zákazníkov CeMS! Viac informácií TU.

Profesionálna asistentka / office manažérka

Najbližší termín: Podľa Vás
Miesto konania: Firemné školenie
Dĺžka: 2 dni
Cena: Na vyžiadanie

Ciele kurzu

Cieľom školenia je uvedomiť si dôležitosť na pozícii asistentky manažmentu, či office manažérky. Úloha asistentky vo firme obvykle zahŕňa širokú škálu povinností. Asistentka je zodpovedná za organizovanie stretnutí, správu kalendára, komunikáciu s klientmi a partnermi, prípravu dokumentov, riadenie kancelárskej administratívy a podporu manažéra alebo tímu v každodenných úlohách. Je to obvykle veľmi dynamická a viacúčelová pozícia, ktorá vyžaduje zručnosti v organizácii, komunikácii a správe času. Osobnostný rozvoj je nevyhnutný, aby úspešne plnila svoje úlohy a zároveň poskytovala efektívnu podporu manažérovi alebo tímu vo firme.

Jedným z cieľov školenia je aj naučiť sa budovať vlastný rešpekt a image. Keďže je mnohokrát prvou osobou v kontakte s významnou návštevou alebo klientom, časť školenia venujeme aj business etikete. Ako aj etikete v písomnej a telefonickej komunikácii. Môže byť aj v tejto práci nápomocná umelá inteligencia? Aj tomu budeme venovať čas.

Obsahová náplň kurzu

Obsahová náplň kurzu:

-    osobnosť a image asistentky
-    budovanie vlastného rešpektu
-    vystupovanie na pozícii asistentky
-    práca so svojimi silnými stránkami a osobnostný rozvoj
-    komunikácia na profesionálnej úrovní s internými, externými partnermi a jednotlivými oddeleniami spoločnosti
-    prvá osoba pri významných hosťoch a klientoch, business etiketa 
-    zvládanie náročnej komunikácie a asertivita
-    práca s prioritami a plánovanie
-    organizovanie podujatí, porád, stretnutí 
-    rešpekt voči šéfovi
-    kedy mlčať - schopnosť zachovávať dôvernosť voči citlivým informáciám a dátam
-    príprava podkladov a prezentácii pre nadriadeného
-    presnosť a dôkladnosť pri vykonávaní administratívnych úloh a správe dokumentov
-    byť profesionál aj v písomnej a telefonickej komunikácii
-    ako využiť pri práci v office umelú inteligenciu
-    schopnosť prispôsobiť sa rýchlo meniacim sa potrebám a požiadavkám vo firme

Ďalšie informácie

Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín
Testovanie pripojenia na školenie od 07:45
Program školenia 08:00 - 12:00
Obedná prestávka 12:00 - 12:30
Program školenia 12:30 - 14:00
Spracovanie prípadovej štúdie / testu po 14:00

Vytvorenie firemného kurzu na mieru

Každý kurz Vám vieme upraviť podľa Vašich požiadaviek. Pre viacej informácií nás kontaktujte
Vyžiadať
ponuku
+421 908 345 320 Otázka ku školeniu

Organizačné pokyny pre online školenie

V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.