Snežienkova 1/A, 971 01 Prievidza
SK
CS
EN
Najbližší termín: 30.10.2023
Miesto konania: Online
Dĺžka: 1 deň (8:00 - 14:00)
Cena: 199,00 € bez DPH / osoba

Ciele kurzu

Najväčšou výzvou, ktorej čelia v 21. storočí akékoľvek firmy s rôznych odvetví je uspieť v globálnej ekonomike, kde je tvrdá konkurencia a kde zákazníci čoraz viac požadujú špičkovú úroveň kvality produktov či služieb. Total Quality Management (TQM) je komplexný manažérsky prístup, ktorý organizácii z akéhokoľvek odvetvia dokáže pomôcť zabezpečiť dlhodobý úspech prostredníctvom zvyšovania spokojnosti zákazníkov. TQM sa osvedčila ako manažérska stratégia riadenia a neustáleho zlepšovania úrovne kvality. Úspešná implementácia TQM v japonských firmách bola hlavným faktorom ich úspechu, celosvetovo najznámejším príkladom je Toyota Motor Co.  Účastníci školenia získajú ucelený pohľad na TQM a súvisice metodiky motivujúce firmy ku zlepšovaniu procesov.
 

Obsahová náplň kurzu

Základy kvality a princípy TQM

  • Čo znamená kvalita v dnešnom konkurenčnom svete ?
  • Filozofia, história a cieľ TQM
  • 14 princípov riadenia kvality TQM podľa W.E.Deminga (otec manažmentu kvality) 
  • Evolúcia moderných koncepcií kvality - vzťah TQM princípov a ich dnešnému nástupcovi - ku systémom manažérstva kvality ISO 9001 / IATF 16949
  • Dôležitosť TQM v riadení dodávateľského reťazca v akejkoľvek organizácii

Modely TQM v automotive

  • TQM podľa Noriaki Kano
  • TQM štruktúra podľa Toyoty

Princípy TQM

  • Celková angažovanosť zamestnancov
  • Motivačná kultúra zlepšovania - Kaizen 
  • Kano Model uprednostňujúci špecifické požiadavky zákazníkov

Ciele TQM

  • Zmena firemnej kultúry = prelom, udržanie a zlepšenie kvality 

Operatívne a strategické riadenie

  • TQM –  Model lode
  • Demingov cyklus PDCA a jeho aplikácia pri zlepšovacích projektoch
  • Vizualizácia KPI´s a denné operatívne porady
  • Hoshin Kanri a kaskádovanie cieľov kvality

Metodiky a nástroje zlepšovania kvality v TQM

  • Kaizen QCC – motivačný program zlepšovacích krúžkov kvality
  • 7QC nástrojov kvality využívaných pri zlepšovacích projektoch
  • Ukážka projektu QCC / QC Story metodika 
  • Rozdiely medzi metodikami Kaizen vs. Lean management / TPS a Six Sigma – čo prinášajú a kedy ich využívať
  • Ako použiť nástroje :

                        o    Atarimae Hinshitsu
                        o    Kansei
                        o    Miryokuteki Hinshitsu

  • Metodiky BSC, Benchmarking, SWOT a ich využitie pri zavádzaní TQM
  • Praktické tipy a skúsenosti súvisiace s implementáciou systémov podnecujúcich neustále zlepšovanie core business procesov organizácií

 

Ďalšie informácie

Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín
Testovanie pripojenia na školenie od 07:45
Program školenia 08:00 - 12:00
Obedná prestávka 12:00 - 12:30
Program školenia 12:30 - 14:00
Spracovanie prípadovej štúdie / testu po 14:00

 

Termíny

Typ Dátum školenia Trvanie školenia Miesto konania Lektor Cena
Online školenie
30.10.2023
1 deň 8:00 - 14:00
Online
199,00 €
238,80 € s DPH
Online školenie
17.01.2024
1 deň 8:00 - 14:00
Online
199,00 €
238,80 € s DPH
Firemné školenie
Podľa Vás
1 deň
Firemné školenie
Na vyžiadanie
Vyžiadať
ponuku
+421 908 345 320 Otázka ku školeniu

Organizačné pokyny pre online školenie

V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Miesto konania Cena Najbližší termín
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
06.11.2023 + 2
2 dni (8:00 - 14:00)
Online 359,00 €
430,80 € s DPH
19.10.2023 - 20.10.2023 + 2
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
22.11.2023 + 1
2 dni
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
31.10.2023 + 2
1 deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
10 dní (8:00 - 14:00)
Online 1 400,00 €
1 680,00 € s DPH
02.10.2023 - 06.10.2023, 09.10.2023 - 13.10.2023 + 2
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
21.11.2023 + 1