Snežienkova 1/A, 971 01 Prievidza
SK
CS

Hrozí vám strata certifikácie?

KATEGÓRIA

Pandémia COVID-19 priniesla neočakávané vážne dôsledky pre ekonomický rast mnohých organizácií. Organizácie stoja pred ťažkým rozhodnutím, ako najlepšie využiť svoje zdroje, aby prežili v tejto neistej dobe.

Mnohé organizácie sa takto môžu náhle ocitnúť bez manažéra systému riadenia kvality, životného prostredia či BOZP alebo musia zredukovať tieto oddelenia.

Prvou výzvou, ktorej tieto organizácie čelia je, že kritické činnosti týchto systémov manažérstva sa prestanú vykonávať. Systémy manažérstva ako napríklad ISO 9001, ISO 14001 alebo ISO 45001 vyžadujú vykonávanie určitých činností, ako je napríklad preskúmanie manažmentom, manažment nezhôd, interné audity alebo riešenie problémov.  Nevykonávanie týchto kritických činností môže mať negatívny dopad na produkty a služby, ktoré organizácie poskytujú zákazníkom a môžu spôsobiť stratu certifikácie systémov manažmentu, do ktorých organizácia už investovala veľa prostriedkov.

Druhou výzvou je, že pre organizácie je ťažké rozdeliť zodpovednosti za systém manažérstva. Manažér systému riadenia, ktorého oddelenie bolo zredukované, môže byť preťažený bez ďalšej podpory. Zamestnancom, ktorým sú pridelené dodatočné zodpovednosti v rámci systému manažmentu, môžu chýbať nevyhnutné vedomosti a skúsenosti.

Jedným z riešení je zvýšiť povedomie o riadiacich systémoch pre týchto zamestnancov. Dostatočne ich oboznámiť s riadiacimi systémami, aby poznali relevantné politiky, ciele organizácie, smernice k riadeniu procesov a dokumentáciu, ktorú je potrebné používať a udržiavať.

Niekedy je však potrebné aj formálnejšie školenie či už:

Ďalším riešením je možnosť využiť externých, už kvalifikovaných a skúsených odborníkov, ktorí v krátkom čase môžu organizácii poradiť či pomôcť vykonať kritické činnosti systémov manažérstva potrebné na udržanie súladu s požiadavkami relevantných noriem či už:

Zvýšenie kompetentnosti zamestnancov organizácii či externá pomoc pri výkone kritických činnosti systémov manažérstva pomôže podstatne znížiť riziko straty certifikácie manažérskych systémov a umožní trvalé zabezpečovanie návratnosti z investícií už vynaložených do systémov riadenia.

 

lektor CeMS, Helena Thompsonová

Odporúčané školenia:

Názov školenia Trvanie školenia Miesto konania Cena Najbližší termín
2 dni (8:00 - 14:00)
Online 359,00 €
430,80 € s DPH
27.03.2023, 31.03.2023 + 4
2 dni (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
28.03.2023, 31.03.2023 + 4
4 dni (8:00 - 14:00)
Online 359,00 €
430,80 € s DPH
28.03.2023 - 31.03.2023 + 4
2 dni (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
29.03.2023, 31.03.2023 + 4
2 dni (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
30.03.2023 - 31.03.2023 + 4
4 dni (8:00 - 14:00)
Online 499,00 €
598,80 € s DPH
25.04.2023 - 28.04.2023 + 3
2 dni (8:00 - 14:00)
Online 359,00 €
430,80 € s DPH
22.05.2023, 02.06.2023 + 3
2 dni (08:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
23.05.2023, 02.06.2023 + 3
2 dni (8:00 - 14:00)
Online 359,00 €
430,80 € s DPH
23.05.2023, 02.06.2023 + 3
2 dni (8:00 - 14:00)
Online 359,00 €
430,80 € s DPH
24.05.2023, 02.06.2023 + 3
3 dni (8:00 - 14:00)
Online 359,00 €
430,80 € s DPH
25.05.2023 - 26.05.2023, 02.06.2023 + 3

Podobné články

Začíname s ISO normami - 5 vecí, ktoré treba zvážiť pri výbere konzultanta na zavádzanie systémov manažérstva ISO

Začíname s ISO normami - 5 vecí, ktoré treba zvážiť pri výbere konzultanta na zavádzanie systémov manažérstva ISO

KATEGÓRIA

Projekt zavádzania ISO môže byť zdĺhavý a náročný v závislosti od veľkosti vašej spoločnosti, zložitosti a aktuálneho stavu zavedenia systému/ov manažérstva. Preto výber správneho konzultanta pre vaše špecifické potreby vám v konečnom dôsledku vie redukovať časovú náročnosť a výšku investície, výsledkom čoho bude úspešná implementácia systémov.

Zobraziť viac
Revízia normy ISO 9001 v roku 2023

Revízia normy ISO 9001 v roku 2023

KATEGÓRIA

Očakávaná revízia normy ISO 9001 v roku 2023 NEBUDE! Nové vydanie je plánované až na rok 2030! Čo to znamená a aká je história tejto normy?

Zobraziť viac

Nový systém na nahlasovanie nekalých praktík – Nahlas.to!

Pre všetky organizácie nad 50 zamestnancov a orgány verejnej moci, ktoré zamestnávajú viac ako 5 zamestnancov sme vypracovali komplexný program na plnenie legislatívy v oblasti ochrany oznamovateľov protispoločenskej činnosti. Zverte sa do rúk odborníkov a získajte silný nástroj na upozorňovanie na nezákonné alebo neetické konanie!

Zobraziť viac
Efektívna komunikácia v digitálnej dobe

Efektívna komunikácia v digitálnej dobe

KATEGÓRIA

Efektívna komunikácia je základom každého úspešného tímu alebo organizácie. V dnešnej digitálnej dobe sme neustále v spojení a komunikujeme prostredníctvom rôznych kanálov, ale môže sa ľahko stať, že stratíme umenie efektívnej komunikácie. Keďže si čoraz viac zvykáme pracovať na diaľku, je dôležité pamätať na to, že efektívna komunikácia je nevyhnutná na dosiahnutie úspešného výsledku.

Zobraziť viac

Newsletter