HR FUTURE LEADER - Večerná online akadémia rozvoja pre HR

  • 6 hlavných modulov (1x týždeň večerné online stretnutie 18:00 - 20:00).
  • Každý druhý týždeň: interaktívne skupinky 4-5 ľudí na praktické riešenie tém. 
  • Na začiatku programu si každý účastník vyberie tému vlastného projektu, ktorý bude konzultovať a prezentovať. 
  • V cene je 1 individuálne stretnutie (1,5h) s lektorom podľa zvolenej témy.

Radi Vám pripravíme školenie vo Vašej firme

Nemusíte nikam chodiť. Vyberte si termín, ktorý vám vyhovuje a o všetko sa postaráme.

Mám záujem o prezenčné školenie

Dostupné termíny školení

Dátum školenia Forma školenia Lektor Cena
15.10.2025, 22.10.2025, 29.10.2025, 12.11.2025, 19.11.2025, 26.11.2025
Online
18:00 - 20:00
499,00 €
613,77 € s DPH

Obsahová náplň kurzu

Modul 1: Sebapoznanie HR lídra

Ciele školenia:

Obsah školenia:

Komu je školenie určené:

Výstupy pre účastníka:

 

Modul 2: HR ako biznis partner

Ciele školenia:

Obsah školenia:

Komu je školenie určené:

Výstupy pre účastníka:

 

Modul 3: Firemná kultúra a motivácia

Ciele školenia:

Obsah školenia:

Komu je školenie určené:

Výstupy pre účastníka:

 

Modul 4: Moderný nábor a adaptácia

Ciele školenia:

Obsah školenia:

Komu je školenie určené:

Výstupy pre účastníka:

 

Modul 5: Digitálne HR a AI v praxi

Ciele školenia:

Obsah školenia:

Komu je školenie určené:

Výstupy pre účastníka:

 

Modul 6: HR ako mentor a líder zmeny

Ciele školenia:

Obsah školenia:

Komu je školenie určené:

Výstupy pre účastníka:

 


Ďalšie informácie

  


Organizačné pokyny pre online školenie

V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.

Časté otázky

Školenia prezenčnou formou realizujeme pre firemných zákazníkov pri uzatvorených vnútro firemných tzv. in-house školeniach na objednávku.

Verejné školenia sú určené pre všetkých záujemcov, ktorí sa chcú vzdelávať v danej oblasti a realizujeme ich online formou cez platformu Webex. Vhodné sú pre prihlasovanie menšieho počtu zamestnancov (cca do 3), resp. prihlasovanie jednotlivcov a fyzických osôb. Táto forma školení má vopred vypísané termíny realizácie.

Uzatvorené vnútrofiremné tzv. in-house školenia sú školenia šité na mieru, ktoré realizujeme na požiadavku, či už prezenčnou alebo online formou. Sú vhodné pre skupiny zamestnancov do 12 osôb a termín realizácie je dohodnutý vzájomnou komunikáciou vhodnosti termínu oboch strán. Skôr, ako školenie zrealizujeme, prebehne zo strany lektora vstupná analýza s objednávateľom školenia zdarma, v rámci ktorej sa zistí, na čo je potrebné školenie zamerať.

Podrobnejšie informácie o formách vzdelávania, ktoré ponúkame, nájdete na https://www.cems.sk/o-nas#formy-vzdelavania.

 

Na našej web stránke www.cems.sk nájdete školenie, o ktoré máte záujem a prihlásite sa priamo na termín, ktorý Vám vyhovuje. Viete sa prihlásiť ako fyzická osoba – nepodnikateľ (občan), ale i ako fyzická osoba – podnikateľ, či právnická osoba. V rámci jedného prihlásenia na školenie môžete zadať aj viaceré osoby (kolegov).

Stačí, keď nám svoj dopyt pošlete buď cez našu web stránku – pri každom školení je možné vyžiadať ponuku, alebo nás kontaktujte na cems@cems.sk. My Vás následne skontaktujeme a pošleme cenovú ponuku. Po jej akceptácii Vás kontaktujte náš pracovník a dohodnete si termín realizácie, či iné podrobnosti.

Vašu internú objednávku Vám radi potvrdíme a zaevidujeme, aby bola spárovaná s následnou fakturáciou. Avšak potrebujeme od Vás prihlásenie účastníkov aj cez náš web. Číslo objednávky, ako i emailovú adresu na zaslanie faktúry Vás prosím uviesť pri prihlasovaní. Ak obeh účtovných dokladov je vo Vašej spoločnosti zložitejší a internú objednávku budete mať k dispozícii až po prihlásení sa na kurz cez web, pošlite nám ju e-mailom na cems@cems.sk a my ju priradíme k Vašej online prihláške na kurz.

Po prihlásení sa na kurzy našej spoločnosti cez stránky kurzy.sk alebo skolenie.sk nám príde avízo, že máte záujem zúčastniť sa daného kurzu v uvedenom termíne. Na základe toho Vás budeme kontaktovať e-mailom, aby ste sa prihlásili cez našu web stránku, keďže potrebujeme od Vás viaceré údaje:

  • vyjadrenie súhlasu s našimi VOP (Všeobecné obchodné podmienky)
  • uvedenie Vašej fakturačnej adresy
  • zadanie Vášho mena s titulmi a diakritikou

Akýkoľvek dotaz, či otázku pokojne napíšte nám a my to posunieme lektorovi/lektorke školenia a hneď ako dostaneme odpoveď, prepošleme Vám ju.

Každé školenie je ukončené testom, na ktorý obdržíte odkaz emailom. Po úspešnom absolvovaní testu si hneď viete stiahnuť certifikát o absolvovaní školenia v elektronickej podobe. V prípade záujmu o papierovú verziu certifikátu, je túto možnosť potrebné zakliknúť pri online objednávke, resp. nás dodatočne kontaktovať na cems@cems.sk.

Podmienkou vydania osvedčenia je 75 % správnych odpovedí a 75 % účasť na školení.

Áno, je to možné. V zmysle VOP (https://www.cems.sk/o-nas#vseobecne-obchodne-podmienky) je táto služba spoplatnená sumou    40€ bez DPH, pre účastníkov z ČR je poplatok vo výške 1000 CZK bez DPH.  Túto požiadavku je možné vložiť do poznámky priamo pri objednávaní školenia cez našu web stránku, alebo požiadať aj dodatočne kontaktovaním na emailovú adresu cems@cems.sk.

E-learning je vopred nahraté videoškolenie, ktoré sa záujemcovi sprístupní po úhrade. Má k nemu prístup v období 1 roka, môže ho absolvovať na viackrát a kedykoľvek sa  k nemu môže vracať.

Po úspešnom absolvovaní e-learningového školenia získate elektronický certifikát.

Všetky podrobné informácie o e-learningu nájdete na odkaze: https://www.cems.sk/e-learning.


Online školenia prebiehajú v reálnom čase a sú interaktívne. Školenie účastník absolvuje za účasti lektora, na ktorého sa vie obrátiť s rôznymi otázkami, či už formou chatu alebo priamo pomocou mikrofónu. Viac o online školeniach nájdete TU.

Po absolvovaní online školenia obdržíte certifikát o absolvovaní.

V zmysle VOP (Všeobecných obchodných podmienok - https://www.cems.sk/o-nas#vseobecne-obchodne-podmienky), s ktorými súhlasíte pri objednávaní školenia, sa uplatňujú viaceré ustanovenia.
V prípade neúčasti účastníka na objednanom termíne je možnosť náhrady termínu za nový s doplatkom vo výške 50% z ceny kurzu.
Ak sa odhlásite zo školenia, resp. pošlete žiadosť o storno účasti, účtujú sa storno poplatky. Storno poplatky za otvorené kurzy:

  • 31 dní pred začiatkom kurzu je možné uskutočniť bezplatné storno
  • 30 - 15 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 30 % z ceny
  • 14 - 7 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 50 % z ceny
  • 6 - 1 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 75 % z ceny
  • pri neúčasti prihláseného zákazníka na kurze sa účtuje storno poplatok vo výške 100 %

Uvedené storno podmienky platia aj v prípade, ak nebola vystavená zálohová faktúra. Faktúra za stornovanie prihlášky na kurz je vystavená do 14 dní od realizácie kurzu, na ktorý bol účastník prihlásený. Zmena osoby účastníka je možná elektronicky na adrese cems@cems.sk.

Naša spoločnosť využíva platformu WEBEX. Výhodou je, že nie je potrebné mať nainštalovanú žiadnu aplikáciu. Účastníci sa pohodlne pripoja cez prehliadač (preferujeme Google Chrome, Edge) bez potreby inštalácie aplikácie. Ovládanie je podobné ako v MS Teams.

Týždeň pred realizáciou školenia sú účastníkom na emailovú adresy posielané informácie ku školeniu, odkaz na online pripojenie aj s postupom na pripojenie, vrátane učebných materiálov v pdf formáte.

V prípade, že sa školenie ruší pre nedostatočnú účasť (2 a menej účastníkov), sú prihlásené osoby informované emailom, že sa školenie presúva na iný termín. Prihlásené osoby majú možnosť vyjadriť v rámci tohto emailu súhlas alebo nesúhlas s presunom na ďalší termín kliknutím na tlačidlo. Ak sa školenie neuskutoční z dôvodu nedostatočného počtu účastníkov a vyjadríte svoj nesúhlas s presunom, nie sú Vám účtované žiadne storno poplatky.

Nie, faktúra za účasť na školení je zasielaná z informačného systému nasledujúci deň po ukončení školenia. Spravidla je dátum splatnosti stanovený na 14 dní odo dňa vystavenia faktúry. V rámci prihlasovania na školenie je v registračnom formulári možné zadať aj číslo internej objednávky, ako aj e-mailovú adresu, na ktorú má faktúra odísť. 

Odporúčané ďalšie školenia

Podľa Vás

PERSONALISTIKA I- Nábor, zapracovanie a vzdelávanie zamestnancov

Viac o školení
Podľa Vás

PERSONALISTIKA II- Zlepšovanie procesov v HR, oceňovanie zamestnancov, teambuildingy

Viac o školení
Podľa Vás

Recruiting - Headhunting - Assessment

Viac o školení
Podľa Vás

Práca s multikulturálnym tímom

Viac o školení
26.11.2025

Recruiting, Headhunting, Assessment (Personalistika I)

Viac o školení
27.11.2025

Zapracovávanie, motivácia a odmeňovanie zamestnancov (Personalistika II)

Viac o školení
28.11.2025

Vytvorenie a udržiavanie efektívneho tréningového procesu (Personalistika III)

Viac o školení
26.11.2025

Personálny manažment

Viac o školení
11.11.2025

Vedenie hodnotiacich pohovorov

Viac o školení
Assessment a jeho aktuálne trendy

Assessment a jeho aktuálne trendy

V oblasti assessmentu existuje niekoľko aktuálnych trendov, ktoré odrážajú pokrok v technológiách, zmeny v pracovnom prostredí a potreby moderných organizácií. Moderné trendy v assessmente zahŕňajú digitalizáciu, dôraz na mäkké zručnosti, personalizované hodnotenie a využitie dátovej analýzy.

Headhunting alebo umenie nájsť skryté talenty

Headhunting alebo umenie nájsť skryté talenty

Personalisti používajú headhunting na identifikáciu a oslovenie kandidátov, ktorí by mohli byť ideálne pre kľúčové pozície vo firme. Táto metóda je obzvlášť užitočná pre vysoko špecializované alebo strategické úlohy, kde je ťažké nájsť vhodných kandidátov iba prostredníctvom tradičných náborových kanálov.

Tieňovanie vám šetrí čas aj nervy

Tieňovanie vám šetrí čas aj nervy

Plánujete posilnenie nejakého oddelenia, alebo vás čaká výmena ľudí na kľúčovej pozícii? Tentokrát práve o tom, ako pripraviť výmenu zamestnancov, či rozšírenie oddelenia. A prečo správny postup šetrí čas, nervy a peniaze.