Snežienkova 1/A, 971 01 Prievidza
SK
CS
EN
Najbližší termín: Podľa Vás
Miesto konania: Firemné školenie
Dĺžka: 1 deň
Cena: Na vyžiadanie

Ciele kurzu

Školenie je zamerané na využívanie moderných a efektívnych nástrojov strategického nákupu. Cieľom školenia je získať poznatky, vedomosti, zručnosti a schopnosti z oblasti riadeného nákupu a investícií. Naučiť sa používať metódy a postupy ako pripraviť na vyjednávanie s dodávateľom, hodnotenie dodávateľov a produktov, budovať vzťahy s dodávateľmi aj pri využívaní elektronických aukcií. Cieľovou skupinou sú majitelia firiem, strategickí nákupcovia a pracovníci z oddelenia nákupu.

Obsahová náplň kurzu

  • Strategický nákup - úvod do tematiky, úloha moderného strategického nákupu v progresívnych firmách, rozdelenie nákupných činností, kompetencie, úlohy, procesy (vypracovanie procesných máp ak je potrebné), úloha moderného strategického nákupu v progresívnych firmách
  • Nástroje nákupu - definícia interných potrieb a nákupné kategórie. Čo vyrábam a kto som na trhu? Prieskumy trhu, Bostonská matica, prípadová štúdia 
  • Analýzy - čo a od koho pre náš podnik nakupujem? - Paretovo pravidlo, ABC XYZ analýza, prípadová štúdia
  • Celková analýza trhu na ktorom pôsobím – Porter, Krajlič – vplyv na rast podniku, profit, fúzie, Bostonská matica, prípadová štúdia – prepojenie a využívanie všetkých nástrojov
  • Fázy výberu dodávateľov a úpravy koncepcie SRM - identifikácia nových dodávateľov (target country -> long list -> short list / RFI & RFQ), kvalifikácia potenciálnych dodávateľov – úrovne kvalifikácie, postupy, nástroje, info balík o potenciálnom dodávateľovi, riadenie dodávateľského portfólia SRM, nákupný marketing, motivácia dodávateľov, dodávateľské dni, veľtrhy, konferencie, spolupráce s R&D centrami, porovnávanie dodávateľov – hodnotenie dodávateľov, postupy, nástroje, metódy, prípadová štúdia
  • Riadenie nákupu a nástroje – SW, aplikácie, aukcie (typy a určenie nasadenia), procesné mapy (ak je to potrebné tak tvorba), metódy a metodiky výberu – súťaž na generálneho dodávateľa (zlatý rozpočet + marža za prebratie komplexnej komunikácie a záruky), súťaž na logické celky, súťaže pre subdodávateľov, design to cost, TCO, Target costing, RFP, dynamický nákupný systém, nákupný procurement (eProcurement), zmluvy, presun zodpovednosti na dodávateľa, prípadová štúdia
  • Projektový nákup vs. kontinuálny nákup - základy projektového manažmentu, zozdiely projektový nákup vs. kontinuálny nákup, prepojenie projektového manažmentu a strategického nákupu, prípadové štúdie
  • Soft skills pre nákupné oddelenia - príprava na stretnutie s dodávateľom, metodiky a nástroje na vyjednávanie, využívanie koncepcie SRM v praxi, metodická príprava na rokovania, faktory pre metodiky – čas, vzťahy, volatilita trhu, logistika, prípadové štúdie
  • Efektívna návšteva dodávateľa - Rokovania a vyjednávania, nácvik predajných situácií, prípadové štúdie
  • Hodnotenie nákupného oddelenia - Interné hodnotenie nákupcu a nákupného oddelenia, hodnotenie nákupcu a podniku dodávateľmi, prípadové štúdie.

Ďalšie informácie

Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín
Testovanie pripojenia na školenie od 07:45
Program školenia 08:00 - 12:00
Obedná prestávka 12:00 - 12:30
Program školenia 12:30 - 14:00
Spracovanie prípadovej štúdie / testu po 14:00

 

Termíny

Typ Dátum školenia Trvanie školenia Miesto konania Lektor Cena
Firemné školenie
Podľa Vás
1 deň
Firemné školenie
Na vyžiadanie
Vyžiadať
ponuku
+421 908 345 320 Otázka ku školeniu

Organizačné pokyny pre online školenie

V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Miesto konania Cena Najbližší termín
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
09.10.2023
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
22.11.2023
1 deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás