Hurbanovo námestie 19/45, 972 01 Bojnice

PREDAJNÉ ZRUČNOSTI I- Presvedčivý predaj, akvizícia nových klientov, vyjednávanie, riadenie obchodného tímu

Ciele kurzu

Ste predajca a máte pocit, že to nie je celkom ono? Časy predaja, keď sa predávalo všetko a všetkým za každú cenu sú dávno preč. V dnešnej dobe sa kladie dôraz na klienta a na jeho potreby. Emocionálna zložka v predaji je jeho najdôležitejšou súčasťou a my si o nej povieme viac. Naučíme sa efektívne vyjednávať a hľadať cesty k uspokojivej dohode. Povieme si niečo o tom, ako môžeme hľadať nových klientov a ako ich čo najefektívnejšie presvedčiť o kvalite nášho tovaru a služieb. Poslednou témou bude vedenie obchodného tímu, nastavovanie cieľov a následné vyhodnocovanie činnosti predajného tímu.

Obsahová náplň kurzu

  • Aspekty presvedčivého predaja- postupnosť a odporúčaný priebeh predaja, presnosť, vecnosť a presvedčivosť, profesionálne vystupovanie
  • Dokonalá znalosť produktov a služieb- dôležitosť znalosti produktov a služieb, technické parametre a výhody, rozdiely oproti konkurenčným výrobkom a službám
  • Zisťovanie potrieb a komunikácia úžitkov- kladenie otázok a určovanie potrieb zákazníka, komunikácia úžitku pre zákazníka, prekonávanie námietok
  • Úspešné uzatvorenie obchodu- identifikácia nákupných signálov, vyvolanie záujmu o produkt, techniky uzatvárania predaja, ako získať od zákazníka potvrdenie a súhlas
  • Akvizícia nových klientov- definovanie zákazníkov a ich triedenie, príprava predajných materiálov, zameranie sa na potreby zákazníkov, prvotné oslovenie a následná komunikácia, budovanie systému získavania nových zákazníkov
  • Vyjednávanie- ako spracovať problematického zákazníka, identifikácia typu zákazníka, práca s ústupkami a zľavami
  • Riadenie obchodného tímu- identita a práca s členmi obchodného tímu, tvorba a komunikácia obchodnej stratégie, orientácia tímu na výsledky

Harmonogram

Program Začiatok Koniec
Registrácia 8:45 9:00
Program 9:00 12:00
Obed 12:00 13:00
Program 13:00 16:00
Ukončenie 16:00 -
Otázka ku školeniu

Otvorené školenia

Dátum školenia Trvanie školenia Miesto konania Cena bez DPH / os. Cena s DPH / os.
28.03.2019 - 29.03.2019 2 dni Hotel Empire****, J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava
250,00 €
/ osoba
300,00 €
/ osoba
Prihlásiť
10.10.2019 - 11.10.2019 2 dni Hotel Empire****, J. Hajdóczyho 11, 917 01 Trnava
250,00 €
/ osoba
300,00 €
/ osoba
Prihlásiť

Firemné školenia

Tento kurz zabezpečujeme aj ako vnútropodnikové školenie. V prípade záujmu o firemné školenie nás informujte pomocou formulára alebo telefonicky +421 908 345 320

Dĺžka trvania

16 hod.

Cena

250,00 € bez DPH / osoba
300,00 € s DPH / osoba

Lektori

Poradíme Vám?

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Cena bez DPH / os. Cena s DPH / os. Otvorený termín
16 hodín 250,00 € 300,00 €
02.05.2019 - 03.05.2019 + 1
16 hodín 250,00 € 300,00 €
30.05.2019 - 31.05.2019 + 1
16 hodín 350,00 € 420,00 €
-
24 hodín 890,00 € 1 068,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
23.05.2019 - 24.05.2019 + 1
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
8 hodín 180,00 € 216,00 €
-
16 hodín 250,00 € 300,00 €
-
18 hodín 390,00 € 468,00 €
09.03.2019 - 10.03.2019 + 1

Ako pripraviť netradičný teambuilding spojený s motiváciou zamestnancov

Bežne sa teambuildingy organizujú najmä za odmenu pre zamestnancov ako pochvala za dobre vykonanú prácu. Nie je to zlé, ale dá sa z nich vyťažiť oveľa viac. Teambuilding môže slúžiť ako výborný nástroj na utuženie tímovej práce a zvýšenie motivácie zamestnancov. Spája zamestnancov, motivuje ich vytváraniu pozitívneho pracovného prostredia a lepším výsledkom. Pomáha zlepšovať vnútornú komunikáciu, produktivitu, morálku na pracovisku a pomáha zamestnancom lepšie sa spoznávať.

Zobraziť viac

Ako ovplyvniť obchodné výsledky Vašej spoločnosti

Obchodné výsledky a získavanie nových zákazníkov je jeden z najčastejšie riešených bodov na poradách takmer každej spoločnosti nastavenej na rast. Reálne dosahovanie výsledkov je však už menej obľúbená téma. Hlavne z pohľadu realizácie. Možností a spôsobov je viacero. Výhovoriek ako sa to nedá ešte viac. Otvorte svoju myseľ a poďme sa spolu pozrieť na možnosti, ktoré pozitívne ovplyvňujú obchodné výsledky.

Zobraziť viac

8 základných bodov ako zlepšiť aktívne počúvanie

Ľudia sú schopní zapamätať si od 25% do 50% toho, čo počujú (zdroj: Keld Jensen The Trust Factor: Negotiating in SMARTnership). To znamená že minimálne polovica toho, čo poviete svojím zamestnancom, nadriadenému alebo partnerovi sa vytratí do neznáma. Čo ak to bola presne tá dôležitá časť? Správnym aktívnym počúvaním dokáže človek zachrániť nejedno priateľstvo, manželstvo alebo...

Zobraziť viac