Snežienkova 1/A, 971 01 Prievidza
SK
CS
EN
Najbližší termín: Podľa Vás
Miesto konania: Firemné školenie
Dĺžka: 0 dní
Cena: Na vyžiadanie

Ciele kurzu

Účastníci získajú vedomosti o zákonitostiach zákazníckej komunikácie. Budú vedieť riadiť a usmerňovať kvalitu vzťahu so zákazníkom. Dokážu odhadnúť typ zákazníka a vybrať vhodný spôsob komunikácie s ním a využiť získané vedomosti vo svojej práci. Osvoja si princípy zákazníckeho prístupu a hľadania spôsobov k dosiahnutiu spokojnosti zákazníka.

Obsahová náplň kurzu

  • Čím je pre nás zákazník
  • Základné postoje, podmieňujúce úspech: vzťah k sebe, zákazníkovi a vlastnej činnosti
  • Základná stratégia - orientácia na spoluprácu ako faktor dlhodobých a kvalitných obchodných vzťahov s klientom, synergických riešení
  • Poznanie konkurencie, vytváranie vlastného imidžu a apelácie na odlišnosť
  • Sila presvedčivosti a význam dôvery, vierohodnosti a hodnovernosti
  • Štvorstupňový model zvládania námietok, námietka ako záujem
  • Analýza potrieb zákazníka, kladenie otázok a získanie dôvery
  • Typológia zákazníkov, zákaznícka mriežka, výber správania
  • Prozákaznícky prístup v telefonickej komunikácii
  • Význam prvého dojmu, intuície a lámanie ľadov
  • Prezentácia riešení s vyvolaním záujmu a udržanie pozornosti
  • Vedenie rozhovoru a aktívne počúvanie v osobnom aj telefonickom styku
  • Hľadanie ciest k dohode a udržaniu dlhodobého vzťahu

Ďalšie informácie

Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín
Testovanie pripojenia na školenie od 07:45
Program školenia 08:00 - 12:00
Obedná prestávka 12:00 - 12:30
Program školenia 12:30 - 14:00
Spracovanie prípadovej štúdie / testu po 14:00

Vytvorenie firemného kurzu na mieru

Každý kurz Vám vieme upraviť podľa Vašich požiadaviek. Pre viacej informácií nás kontaktujte
Vyžiadať
ponuku

Termíny

Typ Dátum školenia Trvanie školenia Miesto konania Lektor Cena
+421 908 345 320 Otázka ku školeniu

Organizačné pokyny pre online školenie

V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Miesto konania Cena Najbližší termín
deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
26.09.2024
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
18.09.2024 + 1
1 deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
24.05.2024 + 2