Snežienkova 1/A, 971 01 Prievidza
SK
CS
Online školenia - Všetky školenia je možné absolvovať online! Využite 30% zľavu na vybrané školenia! Všetky informácie nájdete v aktualitách.

Psychológia predaja, komunikácia, marketing, key account management (Predajné zručnosti II)

Najbližší termín: 06.11.2020
Miesto konania: Trnava
Dĺžka: 1 deň
Cena: 200,00 € bez DPH / osoba

Ciele kurzu

Ako robiť obchod tak, aby klienti priam túžili po našej službe, alebo našom tovare? Na to aby bol predajca skutočne úspešný potrebuje mať okrem dobrých prezentačných zručností aj dostatočné informácie o psychológii rozhodovania človeka. Na školení sa pozrieme bližšie na spoznávanie potrieb zákazníka a budeme hľadať jeho motivačné činitele. Ukážeme Vám možnosti ako si môže predajca robiť osobný marketing a ako mu to môže pomôcť v jeho každodennej práci. Spoločne si prejdeme techniky ako riadiť CRM systém zákazníkov. Poslednou témou bude, čo všetko by mal mať na starosti Key Account Manager a ako si môže zvýšiť kvalitu svojej práce a mať dostatočný prehľad o svojej činnosti.

Obsahová náplň kurzu

  • Psychológia predaja - čo sa odohráva v mysli zákazníka? Práca s vizualizáciou a príkladmi, ako pritiahnuť a zaujať zákazníkov, príklady z praxe
  • Predaj riešení- sila predaja riešenia oproti samotnému predaju produktu, zameranie sa na poskytnutie komplexných riešení problémov zákazníka
  • Komunikácia pre pokročilých obchodníkov - identifikácia typológie zákazníka, efektívne získavanie potrebných informácií, správna argumentácia a práca so zákazníkom, technika TEL (tvrdenie, emócie, logika), čítanie neverbálnej komunikácie
  • Profesionálny marketing- využitie marketingu na podporu predaja, príprava a práca s propagačnými materiálmi, logika oslovenia zákazníkov
  • Key Account Management - ako udržiavať vzťah s kľúčovými zákazníkmi? Úlohy Key Account Managera a ich efektívne zvládnutie, určenie kľúčových zákazníkov
  • Simulácia priebehu stretnutia s kľúčovým zákazníkom - typy stretnutí, príprava stretnutia, jednanie a budovanie vzťahu. Odpovede na Vaše otázky, ktoré objavíme
  • Starostlivosť o zákazníka - spôsoby starostlivosti o zákazníkov, predaj doplnkových tovarov a služieb získaným zákazníkom, dlhodobé udržanie zákazníkov
     

Termíny

Typ Dátum školenia Trvanie školenia Miesto konania Lektor Cena
Školenie prezenčnou formou
06.11.2020
1 deň
Trnava
200,00 €
240,00 € s DPH
Prihlásiť
Firemné školenie
Podľa Vás
1 deň
Firemné školenie
Na vyžiadanie
Vyžiadať
ponuku
+421 908 345 320 Otázka ku školeniu

Organizačné pokyny pre online školenie

V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Miesto konania Cena Najbližší termín
1 deň
200,00 €
240,00 € s DPH
-
1 deň
Trnava 200,00 €
240,00 € s DPH
06.11.2020 + 1

 

V cene otvoreného školenia je zahrnuté:

Parkovanie, školiace materiály, pero, ľahké občerstvenie (voda, káva, čaj), obed.  Bližšie informácie o školení nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach alebo nás kontaktujte telefonicky +421 908 345 320.