Snežienkova 1/A, 971 01 Prievidza
SK
CS
EN

Psychológia predaja, komunikácia, marketing, key account management (Predajné zručnosti II)

Najbližší termín: Podľa Vás
Miesto konania: Firemné školenie
Dĺžka: 1 deň
Cena: Na vyžiadanie

Ciele kurzu

Ako robiť obchod tak, aby klienti priam túžili po našej službe, alebo našom tovare? Na to aby bol predajca skutočne úspešný potrebuje mať okrem dobrých prezentačných zručností aj dostatočné informácie o psychológii rozhodovania človeka. Na školení sa pozrieme bližšie na spoznávanie potrieb zákazníka a budeme hľadať jeho motivačné činitele. Ukážeme Vám možnosti ako si môže predajca robiť osobný marketing a ako mu to môže pomôcť v jeho každodennej práci. Spoločne si prejdeme techniky ako riadiť CRM systém zákazníkov. Poslednou témou bude, čo všetko by mal mať na starosti Key Account Manager a ako si môže zvýšiť kvalitu svojej práce a mať dostatočný prehľad o svojej činnosti.

Obsahová náplň kurzu

  • Psychológia predaja - čo sa odohráva v mysli zákazníka? Práca s vizualizáciou a príkladmi, ako pritiahnuť a zaujať zákazníkov, príklady z praxe
  • Predaj riešení- sila predaja riešenia oproti samotnému predaju produktu, zameranie sa na poskytnutie komplexných riešení problémov zákazníka
  • Komunikácia pre pokročilých obchodníkov - identifikácia typológie zákazníka, efektívne získavanie potrebných informácií, správna argumentácia a práca so zákazníkom, technika TEL (tvrdenie, emócie, logika), čítanie neverbálnej komunikácie
  • Profesionálny marketing- využitie marketingu na podporu predaja, príprava a práca s propagačnými materiálmi, logika oslovenia zákazníkov
  • Key Account Management - ako udržiavať vzťah s kľúčovými zákazníkmi? Úlohy Key Account Managera a ich efektívne zvládnutie, určenie kľúčových zákazníkov
  • Simulácia priebehu stretnutia s kľúčovým zákazníkom - typy stretnutí, príprava stretnutia, jednanie a budovanie vzťahu. Odpovede na Vaše otázky, ktoré objavíme
  • Starostlivosť o zákazníka - spôsoby starostlivosti o zákazníkov, predaj doplnkových tovarov a služieb získaným zákazníkom, dlhodobé udržanie zákazníkov
     

Ďalšie informácie

Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín
Testovanie pripojenia na školenie od 07:45
Program školenia 08:00 - 12:00
Obedná prestávka 12:00 - 12:30
Program školenia 12:30 - 14:00
Spracovanie prípadovej štúdie / testu po 14:00

Vytvorenie firemného kurzu na mieru

Každý kurz Vám vieme upraviť podľa Vašich požiadaviek. Pre viacej informácií nás kontaktujte
Vyžiadať
ponuku

Termíny

Typ Dátum školenia Trvanie školenia Miesto konania Lektor Cena
+421 908 345 320 Otázka ku školeniu

Organizačné pokyny pre online školenie

V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Miesto konania Cena Najbližší termín
deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
26.03.2024 + 1
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
0 dní
Firemné školenie Na vyžiadanie
Podľa Vás
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
02.05.2024 + 2
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
238,80 € s DPH
20.03.2024 + 3