Účastníci získajú vedomosti o druhoch absencií a príčinách ich vzniku, dostanú návod ako komunikovať v prípade absencie zamestnancov z rôznych príčin. Získajú možnosť naučiť sa plánovať ľudské zdroje, predchádzať rizikám zlyhania ľudských zdrojov z dôvodu nedostatočnej kapacity alebo preťaženosti pracovníkov. Účastníci budú vedieť správne a včas reagovať na krízové situácie a aplikovať riešenia na dostatočné zabezpečenie ľudských zdrojov. Naučia sa úspešne aplikovať manažment absencií s podporou využívania informačných systémov.
Pri prihlásení sa na on-line školenie obdrží každý účastník jednoduchý návod na online pripojenie. Nevyžadujú sa žiadne inštalácie.
Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín | |
---|---|
Testovanie pripojenia na školenie | od 07:45 |
Program školenia | 08:00 - 12:00 |
Obedná prestávka | 12:00 - 12:30 |
Program školenia | 12:30 - 14:00 |
Spracovanie prípadovej štúdie / testu | po 14:00 |
Typ | Dátum školenia | Trvanie školenia | Miesto konania | Lektor | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Podľa Vás |
2 dni
|
Firemné školenie
|
Na vyžiadanie
|
V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.