Projektové riadenie II (pokročilý)

100 %
Recenzie 2

Školenie pozostáva z nasledovných modulov:

  • Zostavenie a riadenie projektového tímu
  • Manažment rizík


V 1. časti školenia sa účastníci naučia správne vybrať ľudí do tímu, motivovať ho, poskytovať spätnú väzbu, sledovať jeho výkonnosť, eliminovať vznik konfliktov, nastaviť kultúru a pravidlá pre tvorbu spoločného cieľa.

2. časť školenia sa venuje princípom plánovania stratégií a opatrení v rizikách. Účastníci si osvoja metódy a techniky na elimináciu rizík, naučia sa tvoriť procesy riadenia rizík, budú poznať normy a štandardy používané v manažmente rizík.

Radi Vám pripravíme školenie vo Vašej firme

Nemusíte nikam chodiť. Vyberte si termín, ktorý vám vyhovuje a o všetko sa postaráme.

Mám záujem o prezenčné školenie

Dostupné termíny školení

Dátum školenia Forma školenia Lektor Cena
21.11.2025, 24.11.2025
Online
8:00 - 14:00
379,00 €
466,17 € s DPH
12.12.2025, 15.12.2025
Online
8:00 - 14:00
379,00 €
466,17 € s DPH
16.01.2026, 19.01.2026
Online
8:00 - 14:00
379,00 €
466,17 € s DPH
24.04.2026, 27.04.2026
Online
8:00 - 14:00
379,00 €
466,17 € s DPH
17.07.2026, 20.07.2026
Online
8:00 - 14:00
379,00 €
466,17 € s DPH
02.10.2026, 05.10.2026
Online
8:00 - 14:00
379,00 €
466,17 € s DPH
11.12.2026, 14.12.2026
Online
8:00 - 14:00
379,00 €
466,17 € s DPH

Obsahová náplň kurzu

Školenie je možné absolvovať aj ako celé komplexné vzdelávanie Projektové riadenie.

Určené pre


Ďalšie informácie

Školenie je možné absolvovať ako školenie akreditované Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky s doplatkom 100€ bez DPH / osoba.

Je možné zúčastniť sa tohto školenia aj bez absolvovania predchádzajúceho vzdelávacieho programu Projektové riadenie I (začiatočník) alebo iného vzdelávania.

 

Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín
Testovanie pripojenia na školenie od 07:45
Program školenia 08:00 - 12:00
Obedná prestávka 12:00 - 12:30
Program školenia 12:30 - 14:00
Spracovanie prípadovej štúdie / testu po 14:00

Organizačné pokyny pre online školenie

V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.

Časté otázky

Školenia prezenčnou formou realizujeme pre firemných zákazníkov pri uzatvorených vnútro firemných tzv. in-house školeniach na objednávku.

Verejné školenia sú určené pre všetkých záujemcov, ktorí sa chcú vzdelávať v danej oblasti a realizujeme ich online formou cez platformu Webex. Vhodné sú pre prihlasovanie menšieho počtu zamestnancov (cca do 3), resp. prihlasovanie jednotlivcov a fyzických osôb. Táto forma školení má vopred vypísané termíny realizácie.

Uzatvorené vnútrofiremné tzv. in-house školenia sú školenia šité na mieru, ktoré realizujeme na požiadavku, či už prezenčnou alebo online formou. Sú vhodné pre skupiny zamestnancov do 12 osôb a termín realizácie je dohodnutý vzájomnou komunikáciou vhodnosti termínu oboch strán. Skôr, ako školenie zrealizujeme, prebehne zo strany lektora vstupná analýza s objednávateľom školenia zdarma, v rámci ktorej sa zistí, na čo je potrebné školenie zamerať.

Podrobnejšie informácie o formách vzdelávania, ktoré ponúkame, nájdete na https://www.cems.sk/o-nas#formy-vzdelavania.

 

Na našej web stránke www.cems.sk nájdete školenie, o ktoré máte záujem a prihlásite sa priamo na termín, ktorý Vám vyhovuje. Viete sa prihlásiť ako fyzická osoba – nepodnikateľ (občan), ale i ako fyzická osoba – podnikateľ, či právnická osoba. V rámci jedného prihlásenia na školenie môžete zadať aj viaceré osoby (kolegov).

Stačí, keď nám svoj dopyt pošlete buď cez našu web stránku – pri každom školení je možné vyžiadať ponuku, alebo nás kontaktujte na cems@cems.sk. My Vás následne skontaktujeme a pošleme cenovú ponuku. Po jej akceptácii Vás kontaktujte náš pracovník a dohodnete si termín realizácie, či iné podrobnosti.

Vašu internú objednávku Vám radi potvrdíme a zaevidujeme, aby bola spárovaná s následnou fakturáciou. Avšak potrebujeme od Vás prihlásenie účastníkov aj cez náš web. Číslo objednávky, ako i emailovú adresu na zaslanie faktúry Vás prosím uviesť pri prihlasovaní. Ak obeh účtovných dokladov je vo Vašej spoločnosti zložitejší a internú objednávku budete mať k dispozícii až po prihlásení sa na kurz cez web, pošlite nám ju e-mailom na cems@cems.sk a my ju priradíme k Vašej online prihláške na kurz.

Po prihlásení sa na kurzy našej spoločnosti cez stránky kurzy.sk alebo skolenie.sk nám príde avízo, že máte záujem zúčastniť sa daného kurzu v uvedenom termíne. Na základe toho Vás budeme kontaktovať e-mailom, aby ste sa prihlásili cez našu web stránku, keďže potrebujeme od Vás viaceré údaje:

  • vyjadrenie súhlasu s našimi VOP (Všeobecné obchodné podmienky)
  • uvedenie Vašej fakturačnej adresy
  • zadanie Vášho mena s titulmi a diakritikou

Akýkoľvek dotaz, či otázku pokojne napíšte nám a my to posunieme lektorovi/lektorke školenia a hneď ako dostaneme odpoveď, prepošleme Vám ju.

Každé školenie je ukončené testom, na ktorý obdržíte odkaz emailom. Po úspešnom absolvovaní testu si hneď viete stiahnuť certifikát o absolvovaní školenia v elektronickej podobe. V prípade záujmu o papierovú verziu certifikátu, je túto možnosť potrebné zakliknúť pri online objednávke, resp. nás dodatočne kontaktovať na cems@cems.sk.

Podmienkou vydania osvedčenia je 75 % správnych odpovedí a 75 % účasť na školení.

Áno, je to možné. V zmysle VOP (https://www.cems.sk/o-nas#vseobecne-obchodne-podmienky) je táto služba spoplatnená sumou    40€ bez DPH, pre účastníkov z ČR je poplatok vo výške 1000 CZK bez DPH.  Túto požiadavku je možné vložiť do poznámky priamo pri objednávaní školenia cez našu web stránku, alebo požiadať aj dodatočne kontaktovaním na emailovú adresu cems@cems.sk.

E-learning je vopred nahraté videoškolenie, ktoré sa záujemcovi sprístupní po úhrade. Má k nemu prístup v období 1 roka, môže ho absolvovať na viackrát a kedykoľvek sa  k nemu môže vracať.

Po úspešnom absolvovaní e-learningového školenia získate elektronický certifikát.

Všetky podrobné informácie o e-learningu nájdete na odkaze: https://www.cems.sk/e-learning.


Online školenia prebiehajú v reálnom čase a sú interaktívne. Školenie účastník absolvuje za účasti lektora, na ktorého sa vie obrátiť s rôznymi otázkami, či už formou chatu alebo priamo pomocou mikrofónu. Viac o online školeniach nájdete TU.

Po absolvovaní online školenia obdržíte certifikát o absolvovaní.

V zmysle VOP (Všeobecných obchodných podmienok - https://www.cems.sk/o-nas#vseobecne-obchodne-podmienky), s ktorými súhlasíte pri objednávaní školenia, sa uplatňujú viaceré ustanovenia.
V prípade neúčasti účastníka na objednanom termíne je možnosť náhrady termínu za nový s doplatkom vo výške 50% z ceny kurzu.
Ak sa odhlásite zo školenia, resp. pošlete žiadosť o storno účasti, účtujú sa storno poplatky. Storno poplatky za otvorené kurzy:

  • 31 dní pred začiatkom kurzu je možné uskutočniť bezplatné storno
  • 30 - 15 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 30 % z ceny
  • 14 - 7 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 50 % z ceny
  • 6 - 1 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 75 % z ceny
  • pri neúčasti prihláseného zákazníka na kurze sa účtuje storno poplatok vo výške 100 %

Uvedené storno podmienky platia aj v prípade, ak nebola vystavená zálohová faktúra. Faktúra za stornovanie prihlášky na kurz je vystavená do 14 dní od realizácie kurzu, na ktorý bol účastník prihlásený. Zmena osoby účastníka je možná elektronicky na adrese cems@cems.sk.

Naša spoločnosť využíva platformu WEBEX. Výhodou je, že nie je potrebné mať nainštalovanú žiadnu aplikáciu. Účastníci sa pohodlne pripoja cez prehliadač (preferujeme Google Chrome, Edge) bez potreby inštalácie aplikácie. Ovládanie je podobné ako v MS Teams.

Týždeň pred realizáciou školenia sú účastníkom na emailovú adresy posielané informácie ku školeniu, odkaz na online pripojenie aj s postupom na pripojenie, vrátane učebných materiálov v pdf formáte.

V prípade, že sa školenie ruší pre nedostatočnú účasť (2 a menej účastníkov), sú prihlásené osoby informované emailom, že sa školenie presúva na iný termín. Prihlásené osoby majú možnosť vyjadriť v rámci tohto emailu súhlas alebo nesúhlas s presunom na ďalší termín kliknutím na tlačidlo. Ak sa školenie neuskutoční z dôvodu nedostatočného počtu účastníkov a vyjadríte svoj nesúhlas s presunom, nie sú Vám účtované žiadne storno poplatky.

Nie, faktúra za účasť na školení je zasielaná z informačného systému nasledujúci deň po ukončení školenia. Spravidla je dátum splatnosti stanovený na 14 dní odo dňa vystavenia faktúry. V rámci prihlasovania na školenie je v registračnom formulári možné zadať aj číslo internej objednávky, ako aj e-mailovú adresu, na ktorú má faktúra odísť. 

Odporúčané ďalšie školenia

19.11.2025

Projektové riadenie

Viac o školení
Podľa Vás

Základy projektového riadenia

Viac o školení
Podľa Vás

Príprava a plánovanie projektov

Viac o školení
Podľa Vás

Riadenie projektov

Viac o školení
Podľa Vás

Zostavenie a riadenie projektového tímu

Viac o školení
16.10.2025

Manažment rizík

Viac o školení
Podľa Vás

Riadenie podľa cieľov (MBO) a riadenie projektov

Viac o školení
Podľa Vás

WORKSHOP PROJEKTOVÝ MANAŽMENT- Praktická príprava na efektívne zvládnutie projektu

Viac o školení
Podľa Vás

Projektový nákup

Viac o školení
19.11.2025

Projektové riadenie I (začiatočník)

Viac o školení
25.11.2025

Projektové riadenie III (expert)

Viac o školení
20.11.2025

Agile Scrum foundation tréning

Viac o školení
27.10.2025

Scrum mastership tréning

Viac o školení
05.06.2026

Product ownership tréning

Viac o školení
Sprievodca riadením projektového manažmentu! (1.časť)

Sprievodca riadením projektového manažmentu! (1.časť)

Každý projekt má požiadavky, čo znamená, že každý projektový manažér by mal mať pripravený plán riadenia požiadaviek. Ako to funguje? Aké sú typy projektových požiadaviek? Čo je riadenie požiadaviek? Všetko sa dozviete v našom novom blogu.

Naozaj potrebujete GAP analýzu aby ste sa pripravili na certifikačný audit?

Naozaj potrebujete GAP analýzu aby ste sa pripravili na certifikačný audit?

Často sa nám pri klientoch stáva, že ešte pred začiatkom certifikácie narážajú na problematiku Gap analýzy. Zvyčajne sa dostaneme k otázke je to naozaj potrebné? Dôležité pri tejto otázke je, kde v zavádzaní systémov manažérstva začínate. Práve na zodpovedanie tejto otázky sa používa nástroj nazývaný GAP Analýza.

Inovácie v projektovo orientovaných organizáciách

Inovácie v projektovo orientovaných organizáciách

V projektovo orientovaných organizáciách sa ma lídri a konatelia pýtajú, ako dokážu efektívne motivovať svojich nasledovníkov k inováciám. Je to zložitejšia téma, ale pokúsim sa ju popísať na základe svojich poznatkov z týchto organizácií: