Požiadavky normy / Preškolenie interných audítorov podľa normy ISO 37001

98 %
Recenzie 11

Cieľom školenia je poskytnúť účastníkom základný prehľad o problematike systému manažérstva proti korupcii, o požiadavkách normy ISO 37001:2025 a celkových rámcoch problematiky boja proti korupcii. Účastník bude mať po absolvovaní školenia základné znalosti o Systéme manažérstva boja proti korupcii podľa ISO 37001:2025 a jeho požiadavkách. Účastník bude schopný identifikovať súčasný stav organizácie a implementovať požiadavky do interného systému riadenia.

Radi Vám pripravíme školenie vo Vašej firme

Nemusíte nikam chodiť. Vyberte si termín, ktorý vám vyhovuje a o všetko sa postaráme.

Mám záujem o prezenčné školenie

Dostupné termíny školení

Dátum školenia Forma školenia Lektor Cena
20.11.2025
Online
8:00 - 14:00
Tomáš T
Tomáš T
179,00 €
220,17 € s DPH
21.01.2026
Online
8:00 - 14:00
179,00 €
220,17 € s DPH
18.03.2026
Online
8:00 - 14:00
179,00 €
220,17 € s DPH
20.05.2026
Online
8:00 - 14:00
179,00 €
220,17 € s DPH
22.07.2026
Online
8:00 - 14:00
179,00 €
220,17 € s DPH

Obsahová náplň kurzu

Určené pre


Ďalšie informácie

Harmonogram školenia – Otvorený verejný online termín
Testovanie pripojenia na školenie od 07:45
Program školenia 08:00 - 12:00
Obedná prestávka 12:00 - 12:30
Program školenia 12:30 - 14:00
Spracovanie prípadovej štúdie / testu po 14:00

Organizačné pokyny pre online školenie

V prípade, ak absolvujte školenie formou online seminára bude Vám pár dní pred školením odoslaný informačný email s postupom prihlásenia. Organizačné pokyny pre online školenie nájdete TU.

Časté otázky

Školenia prezenčnou formou realizujeme pre firemných zákazníkov pri uzatvorených vnútro firemných tzv. in-house školeniach na objednávku.

Verejné školenia sú určené pre všetkých záujemcov, ktorí sa chcú vzdelávať v danej oblasti a realizujeme ich online formou cez platformu Webex. Vhodné sú pre prihlasovanie menšieho počtu zamestnancov (cca do 3), resp. prihlasovanie jednotlivcov a fyzických osôb. Táto forma školení má vopred vypísané termíny realizácie.

Uzatvorené vnútrofiremné tzv. in-house školenia sú školenia šité na mieru, ktoré realizujeme na požiadavku, či už prezenčnou alebo online formou. Sú vhodné pre skupiny zamestnancov do 12 osôb a termín realizácie je dohodnutý vzájomnou komunikáciou vhodnosti termínu oboch strán. Skôr, ako školenie zrealizujeme, prebehne zo strany lektora vstupná analýza s objednávateľom školenia zdarma, v rámci ktorej sa zistí, na čo je potrebné školenie zamerať.

Podrobnejšie informácie o formách vzdelávania, ktoré ponúkame, nájdete na https://www.cems.sk/o-nas#formy-vzdelavania.

 

Na našej web stránke www.cems.sk nájdete školenie, o ktoré máte záujem a prihlásite sa priamo na termín, ktorý Vám vyhovuje. Viete sa prihlásiť ako fyzická osoba – nepodnikateľ (občan), ale i ako fyzická osoba – podnikateľ, či právnická osoba. V rámci jedného prihlásenia na školenie môžete zadať aj viaceré osoby (kolegov).

Stačí, keď nám svoj dopyt pošlete buď cez našu web stránku – pri každom školení je možné vyžiadať ponuku, alebo nás kontaktujte na cems@cems.sk. My Vás následne skontaktujeme a pošleme cenovú ponuku. Po jej akceptácii Vás kontaktujte náš pracovník a dohodnete si termín realizácie, či iné podrobnosti.

Vašu internú objednávku Vám radi potvrdíme a zaevidujeme, aby bola spárovaná s následnou fakturáciou. Avšak potrebujeme od Vás prihlásenie účastníkov aj cez náš web. Číslo objednávky, ako i emailovú adresu na zaslanie faktúry Vás prosím uviesť pri prihlasovaní. Ak obeh účtovných dokladov je vo Vašej spoločnosti zložitejší a internú objednávku budete mať k dispozícii až po prihlásení sa na kurz cez web, pošlite nám ju e-mailom na cems@cems.sk a my ju priradíme k Vašej online prihláške na kurz.

Po prihlásení sa na kurzy našej spoločnosti cez stránky kurzy.sk alebo skolenie.sk nám príde avízo, že máte záujem zúčastniť sa daného kurzu v uvedenom termíne. Na základe toho Vás budeme kontaktovať e-mailom, aby ste sa prihlásili cez našu web stránku, keďže potrebujeme od Vás viaceré údaje:

  • vyjadrenie súhlasu s našimi VOP (Všeobecné obchodné podmienky)
  • uvedenie Vašej fakturačnej adresy
  • zadanie Vášho mena s titulmi a diakritikou

Akýkoľvek dotaz, či otázku pokojne napíšte nám a my to posunieme lektorovi/lektorke školenia a hneď ako dostaneme odpoveď, prepošleme Vám ju.

Každé školenie je ukončené testom, na ktorý obdržíte odkaz emailom. Po úspešnom absolvovaní testu si hneď viete stiahnuť certifikát o absolvovaní školenia v elektronickej podobe. V prípade záujmu o papierovú verziu certifikátu, je túto možnosť potrebné zakliknúť pri online objednávke, resp. nás dodatočne kontaktovať na cems@cems.sk.

Podmienkou vydania osvedčenia je 75 % správnych odpovedí a 75 % účasť na školení.

Áno, je to možné. V zmysle VOP (https://www.cems.sk/o-nas#vseobecne-obchodne-podmienky) je táto služba spoplatnená sumou    40€ bez DPH, pre účastníkov z ČR je poplatok vo výške 1000 CZK bez DPH.  Túto požiadavku je možné vložiť do poznámky priamo pri objednávaní školenia cez našu web stránku, alebo požiadať aj dodatočne kontaktovaním na emailovú adresu cems@cems.sk.

E-learning je vopred nahraté videoškolenie, ktoré sa záujemcovi sprístupní po úhrade. Má k nemu prístup v období 1 roka, môže ho absolvovať na viackrát a kedykoľvek sa  k nemu môže vracať.

Po úspešnom absolvovaní e-learningového školenia získate elektronický certifikát.

Všetky podrobné informácie o e-learningu nájdete na odkaze: https://www.cems.sk/e-learning.


Online školenia prebiehajú v reálnom čase a sú interaktívne. Školenie účastník absolvuje za účasti lektora, na ktorého sa vie obrátiť s rôznymi otázkami, či už formou chatu alebo priamo pomocou mikrofónu. Viac o online školeniach nájdete TU.

Po absolvovaní online školenia obdržíte certifikát o absolvovaní.

V zmysle VOP (Všeobecných obchodných podmienok - https://www.cems.sk/o-nas#vseobecne-obchodne-podmienky), s ktorými súhlasíte pri objednávaní školenia, sa uplatňujú viaceré ustanovenia.
V prípade neúčasti účastníka na objednanom termíne je možnosť náhrady termínu za nový s doplatkom vo výške 50% z ceny kurzu.
Ak sa odhlásite zo školenia, resp. pošlete žiadosť o storno účasti, účtujú sa storno poplatky. Storno poplatky za otvorené kurzy:

  • 31 dní pred začiatkom kurzu je možné uskutočniť bezplatné storno
  • 30 - 15 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 30 % z ceny
  • 14 - 7 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 50 % z ceny
  • 6 - 1 dní pred začiatkom kurzu sa účtuje storno poplatok vo výške 75 % z ceny
  • pri neúčasti prihláseného zákazníka na kurze sa účtuje storno poplatok vo výške 100 %

Uvedené storno podmienky platia aj v prípade, ak nebola vystavená zálohová faktúra. Faktúra za stornovanie prihlášky na kurz je vystavená do 14 dní od realizácie kurzu, na ktorý bol účastník prihlásený. Zmena osoby účastníka je možná elektronicky na adrese cems@cems.sk.

Naša spoločnosť využíva platformu WEBEX. Výhodou je, že nie je potrebné mať nainštalovanú žiadnu aplikáciu. Účastníci sa pohodlne pripoja cez prehliadač (preferujeme Google Chrome, Edge) bez potreby inštalácie aplikácie. Ovládanie je podobné ako v MS Teams.

Týždeň pred realizáciou školenia sú účastníkom na emailovú adresy posielané informácie ku školeniu, odkaz na online pripojenie aj s postupom na pripojenie, vrátane učebných materiálov v pdf formáte.

V prípade, že sa školenie ruší pre nedostatočnú účasť (2 a menej účastníkov), sú prihlásené osoby informované emailom, že sa školenie presúva na iný termín. Prihlásené osoby majú možnosť vyjadriť v rámci tohto emailu súhlas alebo nesúhlas s presunom na ďalší termín kliknutím na tlačidlo. Ak sa školenie neuskutoční z dôvodu nedostatočného počtu účastníkov a vyjadríte svoj nesúhlas s presunom, nie sú Vám účtované žiadne storno poplatky.

Nie, faktúra za účasť na školení je zasielaná z informačného systému nasledujúci deň po ukončení školenia. Spravidla je dátum splatnosti stanovený na 14 dní odo dňa vystavenia faktúry. V rámci prihlasovania na školenie je v registračnom formulári možné zadať aj číslo internej objednávky, ako aj e-mailovú adresu, na ktorú má faktúra odísť. 

ISO 37001:2025: Nový štandard pre boj proti úplatkárstvu v digitálnom veku

ISO 37001:2025: Nový štandard pre boj proti úplatkárstvu v digitálnom veku

V dnešnom globalizovanom a digitálne prepojenom svete, kde obchodné transakcie prekračujú hranice a technológie menia spôsob, akým podnikáme, predstavuje úplatkárstvo a korupcia neustálu a čoraz sofistikovanejšiu hrozbu pre podniky všetkých veľkostí. S príchodom normy ISO 37001:2025 prichádza nový štandard, ktorý pomáha organizáciám efektívnejšie čeliť týmto výzvam.

Ako môžete získať ISO normu?

Ako môžete získať ISO normu?

ISO normy nie sú voľne dostupné dokumenty. Je možné ich získať iba oficiálnou cestou a my vám poradíme ako a kde.

Svetový deň whistleblowerov - Akí sú najznámejší oznamovatelia?

Svetový deň whistleblowerov - Akí sú najznámejší oznamovatelia?

Svetový deň whistleblowerov sa oslavuje 23. júna. Je to deň, kedy si pripomíname a podporujeme snahu whistleblowerov a ich dôležitú úlohu v odhaľovaní korupcie. Akí sú najznámejší oznamovatelia a čo pomohli odhaliť?

Nová legislatíva zákona o ochrane oznamovateľov zvyšuje sankcie

Nová legislatíva zákona o ochrane oznamovateľov zvyšuje sankcie

Zamestnávateľským organizáciám hrozí za porušenie niektorých povinností vyplývajúcich zo zákona pokuta až do výšky 100-tisíc eur. Navrhovaná legislatíva nadobúda účinnosť 1. apríla 2023, pričom účinnosť niektorých ustanovení by bola odložená do 31. septembra 2023.

Nový systém na nahlasovanie nekalých praktík – Nahlas.to!

Nový systém na nahlasovanie nekalých praktík – Nahlas.to!

Pre všetky organizácie nad 50 zamestnancov a orgány verejnej moci, ktoré zamestnávajú viac ako 5 zamestnancov sme vypracovali komplexný program na plnenie legislatívy v oblasti ochrany oznamovateľov protispoločenskej činnosti. Zverte sa do rúk odborníkov a získajte silný nástroj na upozorňovanie na nezákonné alebo neetické konanie!

Aké výhody prináša whistleblowing?

Aké výhody prináša whistleblowing?

V prvom rade treba pripomenúť zákonu povinnosť na základe zákona č. 54/2019 Z.z., kedy zamestnávateľ, ktorý zamestnáva najmenej 50 zamestnancov, a zamestnávateľ, ktorý je orgánom verejnej moci, ktorý zamestnáva najmenej 5 zamestnancov, je povinný určiť organizačnú zložku alebo osobu, ktorá plní úlohy zamestnávateľa v súvislosti s preverovaním oznámení.

Ako zastaviť korupciu?

Ako zastaviť korupciu?

Pokiaľ zamestnanec počas práce zistí nejakú protizákonnú činnosť mal by takúto činnosť v dobrej viere nahlásiť svojmu zamestnávateľovi. Ako funguje systém nahlasovania? Je zamestnanec dostatočne chránený? Existuje bezpečný systém nahlasovania? Viac v našom článku.

Čo je integrovaný systém manažérstva?

Čo je integrovaný systém manažérstva?

Tento článok je venovaný spoločnostiam, ktoré by chceli zavádzať štandardy ISO a nie sú pevne rozhodnuté akým smerom sa chcú vybrať. Predpokladajme, že chcete svoju organizáciu certifikovať podľa viacerých štandardov ISO. Alebo je vaša organizácia už certifikovaná podľa jednej normy ISO a chcete dosiahnuť certifikáciu viacerých systémov manažérstva.

Čo je whistleblowing a systém preverovania oznámení protispoločenskej činnosti

Čo je whistleblowing a systém preverovania oznámení protispoločenskej činnosti

Často sa v súvislosti s oznamovaním protispoločenskej činnosti stretnete s pojmom WHISTLEBLOWING? Čo pod týmto pojmom rozumieme? A na čo si dať pozor pri zákone o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti?

AKTUALIZOVANÉ: Ako zaviesť a certifikovať systém manažérstva proti korupcii podľa normy ISO 37001

AKTUALIZOVANÉ: Ako zaviesť a certifikovať systém manažérstva proti korupcii podľa normy ISO 37001

S pojmom korupcia a korupčné správanie sa vyskytuje pomerne často v rôznych formách. Paradoxne podľa prieskumov majú tendenciu ku korupčnému správaniu ľudia s vyšším vzdelaním a to až v 75% prípadoch výskytu korupcie. Podľa štúdií Európskeho parlamentu stojí korupcia EÚ ročne v rozmedzí od 179 miliárd eur až do 990 miliárd eur.

Systém manažérstva proti úplatkárstvu ISO 37001 – nová povinnosť pre všetky STK

Systém manažérstva proti úplatkárstvu ISO 37001 – nová povinnosť pre všetky STK

ISO 37001:2016 špecifikuje požiadavky a poskytuje usmernenie pre vytvorenie, implementáciu, udržiavanie, prehodnotenie a zlepšenie systému riadenia proti korupcii. Systém môže byť samostatný alebo môže byť integrovaný do celkového systému riadenia. Požiadavky normy ISO 37001:2016 sú všeobecné a sú určené na použitie vo všetkých organizáciách (alebo častiach organizácie) bez ohľadu na druh, veľkosť a povahu činnosti a či sú vo verejnom, súkromnom alebo neziskovom sektore.